trek in snoep

<p>Hoi, ik ben 13 weken zwanger en heb de laatste dagen zo'n ontzettend veel zin in snoep! </p><p>Ik ben van mezelf best wel een zoetekauw, maar weet heel goed maat te houden, alleen is dat de laatste dagen wel anders! Ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam schreeuwt om de suikers. </p><p>Zou het kunnen dat ik gewoon suiker tekort heb? Herkent iemand dit ? </p><p>Ik probeer echt om in plaats van snoep fruit ofzo te eten, maar de trek ernaartoe blijft ook na het eten van fruit.. </p>

Haha dat hoor ik vaker inderdaad, dat snoep een meisje betekend.. Net zoals enorm misselijk zijn, waar ik veel last van heb. Nog heel even dan weten we het :) 

Ik wil me niet over eten aan al die suikers, maar pff mn hoofd zegt alleen maar eet snoepjes!! 

Idd snoep en zoetigheid is vaak een meisje. Bij mijn dochter was snoep en schepijs niet aan te slepen. Helaas wel 20 kilo aangekomen haha.

Nu 6 weken zwanger en totaal geen zin aan snoep. Wel chips dus sterk vermoeden wat we een jongen krijgen haha.
Spannend allemaal

Liefs

Ik had dat in het begin ook, ontzettend veel zin in snoep. Heb toen ook aardig wat weggewerkt,  totdat ik besefte dat dat ook niet heel slim was ivm extra aankomen.  Nu heb ik het niet meer in huis,  maar merk wel dat ik alsnog behoefte heb aan zoet. Ik drink nu veel fristi. Misschien ook niet heel gezond maar wel lekker zoet. 

Haha wel herkenbaar dus. Ik kan het wel niet in huis halen maar dan blijft mijn gedachte er maar bij.. Ik haal het dus wel, maar dan probeer ik met mate te eten. 
Maarja zwanger zijn en dingen met mate doen je leert al snel dat dat erg moeilijk is! Gelukkig werk ik 4 dagen per week waarbij ik en heel veel loop en grzond eet want snoep is er dan gewoon niet in de buurt.. Dus er blijven 3 dagen over waar ik wel snoep. Ik drink wel heeel erg veel water om te compenseren haha! 
Wat erg begint te vervelen trouwenz aangezien ik na elk half glaasje alweer moet plassen.. 

En ik haal bijvoorbeeld fruittella met minder suiker..  

Haha heel herkenbaar ik heb ook continue trek in snoep ?
Nu 33 weken, geslacht is een verrassing voor ons dus ben benieuwd wat ons wondertje gaat worden ? overigens volgens alle andere baker praatjes moet het een jongen worden 

@MandyMK spannend dus!! 

Ik heb 3 dagen geleden een half gevulde zak snoel van kruidvat gekocht, die is nu voor de helft leeg, dus ik vind dat ik het nog netjes doe haha. Ik probeer gewoon maat te houden maar die snoep kijkt me echct aan tot ik er uiteindelijk hoofdpijn van krijg door teveel eten.. Stomme kwaaltjes haha. 

Terug
Bovenaan