trek

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,
Ik geef borstvoeding aan Roef, en loop naast de grote dorst ook de hele dag rond met enorme trek!!
Ik eet echt als een bouwvakker, niet normaal meer!!
Ontbijt met 4 boterhammen en twee beschuiten, en na een uurtje stamp ik er maar weer wat fruit bij. Dat gaat de hele dag zo door, met avondeten schep ik mijn bord overvol en heb dan vaak nog niet genoeg! Jeetje, zo vliegen de kilo's er ook niet echt af!
Nou ja, is ook niet zo belanrijk natuurlijk, maar wat kan ik veel eten!!
Nog meer borstvoedende veelvraten?
Groetjes Annemarie

Ik heb eerder minder trek dan meer.. Ik kolf mijn voeding en geef het via de fles (en/dus aan voeding geen gebrek), maar dat draagt in ieder geval niet bij aan mijn eetlust. Ik drink wel redelijk wat meer dan dat ik eerst deed, dus misschien dat ik daarom minder honger heb..

ey

nou ik geef geen bv, maar eten jaahaaaa lekker.
sta je bij de slager, (mag het ietsje meer zijn) tuurlijk.

zoveel honger zo weinig chocola.
elke keer kijk ik hoopvol in de kast om te kijken of er nog wat gegroeit is haha.
tja dat is natuurlijk nooit zo.
ik doe nu boodschappen strikt van het lijstje, dus als het er niet opstaat word het ook niet gekocht, nieuwe 1 januari voornemen van deze familie haha.

31 januari ben ik jarig, dan word het weer ff vreten op aarde.

nou ik ga nu mijn saucijsen? broodje en stokje gezond naar binnen werken.

xxx martine en sem

Het lijkt wel of mijn maag de plaats heeft ingenomen van mijn baarmoeder hahahahaha
Ik kan blijven eten (lees: snoepen!!!)
Was ik helemaal op gewicht, daarmee bedoel ik, het gewicht voor de zwschap (nog te veel), nu zitten er weer een paar extra aan. zucht!!!!!
Ik mag vanmezelf alleen iets lekkers eten als de verpakking al open is. Als alles in huis op is, heb ik pech. Want het laten liggen in de winkel is geen probleem. En als iets dicht is over het algemeen ook niet.
Nou ga mn best doen!!!
Nu op zoek naar een lokatie voor high tea hahahahahahaha!!!!!

Gr B

hihihi, ja hier ook. ik dacht als je BV geeft gaan die extra kilo's erwel af, maar euhhh enkel de 1e 2 weken, nu is de weegschaal blijven steken op 80 kilo....
volgens vrienlief komt dat ook doordat ik veel eet.
ik snoep niet echt, maar eet veel brood en veel avondeten. ik heb ook een enorme dorst, vooral nu ook 's nachts als ik een voeding heb gegeven.

ach, ik hoop over een weekje weer wat te kunnen gaan sporten en dan zal er toch wel wat vanaf gaan hoop ik.

En jawel, ik ook! Het ontbijt begint al goed met 4 (!) boterhammen en dat gaat de rest van de dag zo door. Gelukkig zie ik hiervan op de weegschaal niets terug want ik zit zelfs al onder m'n gewicht van voor de zwangerschap. Ik denk dat ik maar eeuwig borstvoeding ga geven, hahahaha!  

Oja, dat water drinken herken ik helemaal, vooral 's nachts: ik drink met gemak 1,5   a 2 liter leeg in een nacht.

Groet, Juul

Nou ik heb dat ook, bij mijn eerste was het ook al zo en nu weer......maar ik vind het wle lastig om niet te snoepen....dus heb ik mezelf nog even respijt gegeven tot dit weekend, dan is zij twee weken en moet ik er tegenaan gaan.

Ik durf nog niet te wegen. Bij mijn eerste was ik na 3 weken 13 kg lichter van de zwangerschap etc. en nu weet ik het dus nog niet......eerst maar even gezond blijven eten en minder snoepen dan ga ik wel op dat ding staan......

gr mama van MD en JA

Haha.
Ben geen veelvraat, maar eet meer dan normaal. Maar ik snoep niet en drink veel water. Voor de nacht staat er een flesje water naast mijn bed. Heerlijk.

Terug
Bovenaan