trekkend gevoel in onderbuik en bij de lies!

hee meiden,
heb sinds een week een erg trekkend gevoel in mijn onderbuik en steken bij en rond mijn lies!vooral aan de linkerkant. kan het zijn dat dit dan gewoon rond mijn eisprong zal zijn dat het daarom zo trekkend voelt...heb dit gevoel namelijk niet eerder gehad vandaar mijn vraag of iemand dit herkent...?
fijn weekend allemaal

liefs

Hoi Neomi!

Ik heb al een aantal keer een trekkend gevoel gehad met daarbij wat lichte steekjes. Hier gelezen dat dat op een zwangerschap kan wijzen, dus ik al heel voorzichtig een beetje blij en al vroeg getest. Bij mij waren helaas de testen alle drie de keren negatief en werd ik ook op mijn geplande dag ongi. Helaas!

Het kan een teken van een zwangerschap zijn, maar ik zou me er nog niet teveel op verheugen om een teleurstelling te voorkomen net als bij mij!

Het blijft even afwachten tot je NOD of misschien dat je met een gevoelige test (kruidvat, 2 voor 5 euro) al eerder kan testen. Dit eerder testen is niet echt betrouwbaar, dus pas daar mee op!

Succes en natuurlijk hoop ik dat het voor jou wel tekenen van een zwangerschap zijn!

Liefs Daisy

hee meid,
ja had ookal zo iets gelezen maar als dat zo zou zijn danzou ik nog maar 1 week echt bevruchtzijn dus dan kan je tocch niet al last van hebben..?blijft toch allemaal koffie dik kijken!
Nee ga niet meer eerder testen, mag over 2 week dan vanmezelf pas testen om weer teleurstelling te voorkomen!als ik dan nog niet ongi ben geworden natuurlijk!wachte het liefst zo lang mogelijk dit keer!vorige waarschijnlijk vm gehad en als ik niet zo vroeg had i getest had ik het niet eens geweten waarschijnlijk dus doe ik niet weer!
Hoe gaat ie met jou dan meid..?met de onderzoeken?wanneer is jou NOD?
bedankt voor je reactie
Liefs x

Hoihoi,

Volgens mij heb je idd pas je innesteling na ongeveer een week na de bevruchting. Nu is wel de een wat eerder en de ander wat later, dus wie weet!
Ik test ook niet meer voor mijn NOD, hoor! Ben daar echt van teruggekomen!

Deze ronde zou ik voor de HSG gaan, maar de dagen dat ik volgens mijn cyclus zou kunnen, zaten vol. Nu dus even een maandje niets (behalve klussen, haha) en dan hopen dat er de volgende ronde een plekje is.

Zit nu net in mijn ongi, maar als het goed is, komt mijn ei 10 februari en is mijn volgende NOD 24 februari. Mijn klusweek is dus aangebroken.

Verder is alles wel weer goed nu. Net een paar dagen ziek geweest, koorts, hoofdpijn enzo. Nu weer bijna helemaal fit!

Succes en ik lees met je mee!

Liefs Daisy

ja ik ook, ik bestempel deze klachten als mijn eisprong, heb dit zo ook al 2x gehad!

'Ik wil je geen valse hoop geven, maar het is zo typisch dat het maar max.48 uur aanhoudt, en dit zijn precies de termijnen hoelang een eisprong duurt.
het heeft overigens geen nut meer om dan alsnog gemeenschap te hebben, dan ben je al te laat, tenzij je de dagen ervoor goed geklust hebt!
Succes!

Ik ken het, heb het precies de laatste 3 dagen.
Mijn vruchtbaarste dag was 2feb, en 3 feb echt steken was echt om niet goed van te worden. Werd er zelfs een beetje eng van en dag ook van zou het?? Maar het blijft nu beetje in een zeurige voel zitten, niet meer die steken maar voel aan de linkerkant van me lies gewoon dat het zeurt. Dus snap je gevoel en wacht ook maar af wil ook zo graag:(

Succes en veel geluk!

dank jullie wel voor reacties! we hebben aardig wat afgeklust deze maand eigenlijk om de 2 dagen wel dus als het goed is dan ook voor mijn eisprong!maar heb dit gevoel al langer dan 48 uur!al de hele week!nou ja we zullen wel zien wat er gebeurt of niet gebeurt!
ik wil het ook veel te graag....;-(
Liefs

Terug
Bovenaan