Trekkend gevoel

Hee meiden ,

Ik heb sinds 3 dagen trekkende pijn aan me rechter boven zijkant van me buik.
Het lijkt net een branderig gevoel en als je erop drukt lijkt het net een brandwond voor mij gevoel
Met zitten wordt het vaak erger

Herkend iemand deze klachten ?
Ben nu 31 + 5
Zouden het eventueel me banden kunnen wezen ?

Groetjes Meisje1990
 
Hey meisje1990,

Ik herken t branderige gevoel alleen dan op mijn bovenbuik net onder mijn borsten. T lijkt vaak ook of dat deel slaapt (net als dat je voet of hand slaapt). Volgens de vk is dat een zenuw waar de baby tegenaan zit. Maar dat trekkerige gevoel herken ik niet. Ik ben nu 36 wkn en heb dit al zo'n 4 a 5 weken

Groetjes Melanie
 
Kan heel goed samenhangen met de groei van de baarmoeder en de buik en de baby hoor. Je organan komen natuurlijk onwijs in de verdrukking nu.
Ik had laatst ook steken in en rond mijn rechter borst, schijnbaar is dat 'gewoon' ook omdat alles zich voorbereid op straks als de baby er is.
Als het heel erg pijnlijk wordt en ook niets helpt ter verlichting misschien toch vragen aan je vk of zij wat weet? Of natuurlijk als je je er zorgen om maakt :)

Liefs
 
ik heb dat ook gehad, net waar de beugel van je bh zit.. ik kon op een gegeven moment m'n bh niet meer verdragen.. ik denk idd ook dat dat een zenuw is die bekneld wordt.
 
Terug
Bovenaan