trekkende pijn in de lies

hallo
ik ben nu bijna 15 weken zwanger van een tweeling, het zijn mijn eerste 2.
maar nu heb ik zo een trekkende pijn in mijn lies...is dat normaal, of zou ik het toch even aan de dokter navragen?
wie weet het
groetjes nicole
 
bij vragen of twijfel gewoon even dokter of verloskundige bellen. Ben niet bang om een keertje te veel te bellen. Hun begrijpen je zorgen en vragen.

Zelf zou ik denken dat het komt door de toenamen van je buik. Bandenpijn of zo iets. Ik heb dat bij de eerste ook gehad en dat was maar 1 baby en niet 2. Dus 2 baby's zullen wel extra gewicht en druk geven.
 
Hallo!

Ik ben nu ruim zes weken zwanger en heb precies hetzelfde..........mijn Vk vertelde dat dit al bandenpijn is.......zó snel kan dat al! Die trekkende pijn heb ik dus ook in mijn lies...........

Wat leuk een tweeling!! Gefeliciteerd!
 
Hoi,
De meeste bandenpijn komt normaal tussen de 16-24 wk, maar aangezien je nu direct een tweeling krijgt kan dat best wel eens extra vroeg en heftig zijn!
Bel je vk altijd als je twijfeld daar zijn ze voor!
Groetjes MJ
 
Ja, jeetje das even schrikken! Dubbel geluk! Als je twijfelt, zal ik toch even bellen! Maar ik denk echt dat het bandenpijn is!

Heel fijne zwangerschap toegwenst meid!
 
Ik heb bij mijn 1e de laatste 4 weken ontzettende last van mijn lies gehad (altijd alleen mijn linkerlies!) Bij mijn 2e kreeg ik er de laatste 2 maanden last van en ben nu zwanger van mijn 3e en ben nu 25 wk zwanger en heb er nu al last van!!! Vooral tijdens het lopen heb ik steken en als ik te lang op mijn linkerzij lig dan begint een zeurende pijn in mijn lies! Het kan geen kwaad maar is gewoon erg vervelend!! En elke keer na mijn bevalling is die pijn ook gelijk verdwenen.

Groetjes Anne
 
Leuk een tweeling! Gefeliciteerd! Ik heb ook een tweeling, twee jongens, zijn al weer 12 en ben zwanger van mijn 6e kindje.

die pijn in je lies heb ik ook, en ook zoals mamaAnne schreef alleen links, niet te veel overbelasten is wat de verloskundige zegt en verder niet veel aan te doen.
 
Terug
Bovenaan