trekkerig gevoel onder in de buik

hallo
hebben meerdere vrouwen hier last van
een trekkerig gevoel onder in de buik ik ben nu zwanger van onze 2e kind ,
maar ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap

Hoi hoi,

Ik heb hier af en toe wel steken in de buik of in mijn lies. Af en toe vind ik dat doodeng, maar zal er wel bijhoren.
De zwangerschapsklachten beginnen zich ook steeds meer aan te kondigen.
We zijn nu 7.5 weken zwanger en heb morgen een echo.. Zo spannend!!!!!

hoi hoi

hoe ging je echo echt spannend weer de 1e echo ik krijg de mijne de 24e en aankomende vrijdag kennismaking dus ook erg spannend,
mijn buik is erg gevoelig en echt een trekkerig gevoel sommige zeggen dit is banden pijn de andere innesteling pijn we zullen het zien, maar je gaat je toch stiekem zorgen maken,
bij mijn vorige zwangerschap had ik dit niet, maar voor de rest gaat alles wel goed niet echt missenlijk maar wel erg moe haha !
ik hoop dat je een leuke echo hebt gehad!!!

fijn dat je weer beter bent dan !
hier gaat het goed,
het trekkerige gevoel onder in mijn buik is weg, de echo was helemaal in orde ik zou 21 mei uitgerekend zijn maar dat kon ze pas met zekerheid zeggen bij de volgende echo, wel spannend hoor allemaal .
voel me eigenlijk redelijk goed wel snel moe , maar niet echt missenlijk ofzo wel last van winderigheid haha en daar word mijn partner dan weer missenlijk van maar ik kan het helaas niet ophouden ik voel me helemaal opgeblazen mischien hebben hier meerdere vrouwen last van !

Terug
Bovenaan