Trekpleister

A

Anoniem

Guest
Afgelopen dinsdag was de melk weer eens op bij de kruidvat. Maar ze zouden gisteren weer krijgen. Dus op naar de kruidvat en gelijk alle pakken meegenomen (egoistisch he, had er overigens maar 4, kunnen we net 2 weken mee redden).
Maar nu zeiden ze dat ik ook melk bij de trekpleister zou kunnen halen. Ook eigen merk, dus hetzelfde als kruidvat. Maar kent iemand het. Heb het nooit gezien en nooit van gehoord.

Groetjes Bertine

Hey hey

Wat stom dat ze steeds maar zo weinig in de schappen hebben.
Bij mijn weten zijn de trekpleister kruidvat geworden (hier in de buurt dan)
Dan zou het kunnen betekenen dat dat trekpleister van kruidvat is en anders om. Anders zou ik het niet weten, want wij hebben geen trekpleisters meer.

Groetjes Elly

heej,

ik had het dus van de week ook... voeding op bij kruidvat! en ik had nog maar voor 1 dagje ongeveer.. ik naar de DA en de etos, hebben ze daar geen voeding voor hongerige baby's.. dus ik al helemaal in de stress maar gelukkig hadden ze bij AH wel nog voeding.

het valt mij op dat de kruidvatvoeding normaal en de friso voeding heeeeeeeel vaak op zijn bij kruidvat... :(

Liefs Pascale

hoi
ik gebruik dus kruidvat voeding comfort,en nooit misgepakt tot van het weekend,hadden ze de comfort niet meer.stond wel achter maar deden ze savonds pas bijvullen,ik zei kun je die niet even pakken dan nee kan ik niet bij zegt die sukkel,ik zei en nu ,kan ie niet eten ,maar nee hoor hij snapte het niet geloof ik.dus toen heb ik maar de gewone gepakt en zelf maar van die johannesbroodpitmeel bij gedaan,die had ik nog thuis staan gelukkig,nu gaat dit ook wel goed hoor maar wel weer meer werk,na poederschepjes moet ik nog schepjes van jhbpm bij doen.soms......maar misschien dat ik toch wel probeer af te bouwen met die comfort en dan de gewone weer pakken want spugen doet ie nu toch niet meer,even kijken of het ook goed blijft gaan zonder jhbpm.scheelt toch weer 2 euro in mijn portemonnee.gr wendy

quote: wendolientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2008 13:43:52'));

hoi
ik gebruik dus kruidvat voeding comfort,en nooit misgepakt tot van het weekend,hadden ze de comfort niet meer.stond wel achter maar deden ze savonds pas bijvullen,ik zei kun je die niet even pakken dan nee kan ik niet bij zegt die sukkel,ik zei en nu ,kan ie niet eten ,maar nee hoor hij snapte het niet geloof ik.dus toen heb ik maar de gewone gepakt en zelf maar van die johannesbroodpitmeel bij gedaan,die had ik nog thuis staan gelukkig,nu gaat dit ook wel goed hoor maar wel weer meer werk,na poederschepjes moet ik nog schepjes van jhbpm bij doen.soms......maar misschien dat ik toch wel probeer af te bouwen met die comfort en dan de gewone weer pakken want spugen doet ie nu toch niet meer,even kijken of het ook goed blijft gaan zonder jhbpm.scheelt toch weer 2 euro in mijn portemonnee.gr wendy

oja trekpleister is van het zelfde concern als kruidvat,hoort allemaal bij elkaar. gr wendy

Wat erg dat ze het niet eens even voor je willen pakken zeg!!
Trekpleister bestaat hier ook al een tijd niet meer.. Alles is over gegaan in Kruidvat..

Wij hebben hier in Apeldoorn iig al 3 filiallen Kruidvat dus ze hebben altijd wel voeding..
Bertine, als ik voor je mee moet nemen met de forumdag zeggen hoor dan schiet ik het even voor :)

Wendy, hier geven we ook Friso Comfort en we mengen het met Friso Extra.. Ik wil ook de Comfort afbouwen ook omdat het veel werk is om de flesjes te maken en de krampjes en het spugen uit blijft..
Wij deden 2 Schep Comfort, 3 schep Extra..
Nu doen we nog elke keer 1 Schepje Comfort erdoor...

Volgende week proberen we het zonder Comfort.. Het kan namelijk zijn dat als je in een keer stopt met Comfort dat ze heel erg krampjes krijgen..

Dit wou ik even kwijt :p

Terug
Bovenaan