Trekt dekens los

A

Anoniem

Guest
Thijs trekt altijd zijn dekens los. Ik ben als de dood dat hij er onder komt te liggen.
Ik heb aan beide kanten al knuffels erbij in gestopt maar die haalt hij er ook uit.
Herkend iemand dit?

hoi,
jaap woelde zich vaak onder de dekens vandaan en ligt er dan geheel op, half onder of er een heel eind vanaf. Wij hebben de dekens al een hele tijd dwars opgemaakt, zodat je meer deken en laken hebt om aan zijkanten in te stoppen. Dat helpt al een heel eind. Als je er echt bang voor bent dat hij onder de dekens komt, zou je hem alleen in pyjama en slaapzak in bed kunnen leggen. Dat doen vrienden van ons. (in winterslaapzak metr lange mouwen). Ik ga voor wij naar bed gaan altijd nog kijken en leg jaap zo nodig weer enigszins recht.
Succes ermee,
groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi,

Probeer eens een goed zittende slaapzak.
Mijn kinderen liggen daar in tot ze in een groot bed gaan.
Geen stress voor jouw ( dus goede nachtrust) en lekker warm je kindje.

Groetjes,
Aster

Wat je ook kan doen is de matrozensteek...dat werkt super bij ons zoontje en hij blijft lekker warm. Het nadeel daarvan is dat hij niet kan draaien.
www.tinynanny.nl
Klik op matrozenbedje...
Als je goed kijkt en weet hoe het moet kun je het ook m.b.v. een laken doen :) en daaroverheen een dekentje

Succes ermee

Groetjes vonneg

P.s. kijk maar eens bij gebruiksaanwijzing....

Groetjes vonneg

ja dat gebeurt hier ook (dan weer helemaal onder de dekens, dan weer helemaal er boven etc) en hier helpt echt helemaal niets.

Maar wat vooral mij goed hielp was om erechter te komen dat hij prima kan ademhalen als hij onder de dekens ligt en het dan ook niet eens snikheet heeft. De dekens zijn nml niet zo dik en liggen tegen die tijd heel losjes over hem heen.

Terug
Bovenaan