Tren is geboren op 27 april

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd voordat ik wat heb laten horen.
Maar 27 april is onze zoon Tren geboren met de keizersnede.
De keizersnede zelf is me heel erg mee gevallen maar het herstel erna is me een beetje tegen gevallen.
Vooral de dagen in het ziekenhuis.
Tren woog met de geboorte 3475 gram ze hebben de lengte niet opgemeten omdat het een stuit kindje was.
Ik heb de eerste week bv gegeven maar dit verliep niet helemaal goed ben nu 2 dagen flesvoeding aan het geven en nu is bij ons gelukkig de rust terug gekeerd.
We zijn nu volop van hem aan het genieten. We hebben al veel bezoek gehad en de kraamverzorgster is vandaag voor het laatst geweest. We hadden een hele lieve en zorgzaame kraamverzorgster. Wel word je de eerste dagen geleefd vooral omdat jezelf nog zo weinig kunt.

Groetjes Kim en Tren

Hoi Kim,

van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tren
Veel sterkte met verder opknappen van e KS. Goed hoor, dat je besloten hebt over te stappen naar de fles, dat kan soms zoveel rust geven!
geniet van je zoon!

groetjes
Klarie

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Geniet lekker van je kraamweek!
Ik hoop dat je snel weer een beetje de oude bent na de ks!
Groetjes Maaike

Gefeliciteerd Kim met de geboorte van Tren! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Ik heb zelf vorige keer geen keizersnee gehad maar  wel een zware bevalling en te laat besloten  de borstvoeding te stoppen.  Fysiek en mentaal was ik een wrak  en heb ik de eerste maand na de bevalling niet kunnen genieten. Dus goed van je dat je besloten hebt te stoppen. Deze keer zal ik dat zeker ook doen.

Groet
Lies

Hoi, gefeliciteerd met Tren!
Ik heb zelf bij ons eerste kindje een ks gehad en ook mij is het herstel toen tegengevallen. Luister naar je lijf, doe niets waar je geen zin in hebt of te moe voor bent (visite!) en neem de tijd om te herstellen. Goed dat je fv bent gaan geven, dat geeft rust. Probeer je ook een beetje te genieten?!

Groetjes van Simone (mv Mees ('04), Fien ('05) en Ties (29 04 09)

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tren! Wat een leuke naam, heb ik nog nooit gehoord! Ik hoop dat jullie veel zullen genieten van elkaar..
Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan