trendy babyslofjes!

Beste mensen,

Nadat onze dochter geboren was en we dus voor haar op zoek moesten naar comfortabele goed passende babyslofjes kwam ik al snel tot de conclusie dat deze nauwelijks verkrijgbaar zijn.
Mijn vader heeft jarenlange ervaring in de schoenen en dus heb ik hem gevraagd of hij voor ons Daantje wat slofjes kon maken,deze waren zo mooi en pasten perfect dat het mij op het idee bracht om deze te gaan produceren en verkopen.

Neem maar eens een kijkje in onze webshop http://www.kickies.be

Inmiddels hebben we een zeer grote collectie van slofjes sneakertjes en laarsjes gemaakt van echt leer en verkrijgbaar in alle kleuren die je maar wil.
Kickies babyslofjes zijn ideaal voor de kruipfase en voor de eerste stapjes van uw kindje. Door de soepele ledersoorten en de pasvorm van de babyslofjes ondervindt uw kindje geen nadelige aspecten zoals een knellende pasvorm. De slofjes geven uw kindje daarbij het gevoel op blote voeten te lopen. Dit is de beste manier voor het kindervoetje om zich verder te ontwikkelen.

Als jullie nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag.

groetjes
Mariska van Wanrooij
 
Volgens mij is het niet de bedoeling om hier reclame te gaan maken.

Om op je verhaal in te gaan ... mijn zoektocht begon vorig jaar naar slofjes en ik moet zeggen; er zijn een aantal hele goede merken die prima kwaliteit en goed aansluitende LEREN slofjes aanbieden. Vaak hebben ze ook een breed assortiment.

Oxxy, I-Wawa, Baby Paws, Baby Dutch, Lanni's, Minies, Whoost, Bobux, Boumy, Shooshoos, Kiddy pads ...

 
Hallo Mariska,

Ongeacht het feit dat je reklame zou maken en dat er blijkbaar zo veel merken voor dit product zijn:

GOED EN LEUK OM TE ZIEN DAT JE VAN EEN 'PROBLEEM' EEN EIGEN ZAAK HEBT GEMAAKT!

Je hebt veel keus en er zitten hele hippe schoentjes bij.

Gr. Eveline
 
Terug
Bovenaan