Trendy kinderstoel ???

Hallo dames,

Mijn zoontje is er inmiddels aan toe om in een kinderstoel te gaan zitten. Ik ben nu al bij een aantal winkels geweest waar ze deze verkopen, maar helaas, wat een truttige stoelen zijn dat allemaal. Ik wil een beetje een leuke trendy stoel en niet zo'n loog groot, bruin ding.... Heeft iemand tips waar je leuke kinderstoelen kunt kopen? Alvast hartelijk dank, Sil
 
Hoi, persoonlijk vind ik een Trip-Trap kinderstoel erg mooi! Dat is een stoel waar ze een paar jaar mee kunnen doen... volgens mij kan je die bij iedere betere winkel wel kopen!
 
Ik zag laatst in een tijdschrift een leuk stoeltje, Bumbo heette ie!
Alleen wel een laag model, volgens mij net zo laag als een potje. Misschien bedoelt om op tafel te zetten ofzo, maar wel heel leuk!
Groet Eva
 
de trip trap van stokke is helemaal top! je kindje kan er als volwassene nog op terecht dus het is een dure, maar meer dan de moeite waard!(www.stokke.nl?)
Succes
 
Wij hadden zo'n ouderwets bruin ding van iemand overgenomen (lekker goedkoop) en daarna knalpaars geverfd. Daarin zo'n leuke gekleurde stoelverkleiner en we hebben een leuke hippe stoel. Al zeg ik het zelf dan.
 
Terug
Bovenaan