trerug draaien sterelisatie

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.
ik ben annieka en 25 jaar en mijn vriend moet morgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn om een sterelisatie terug te laten draaien. is er iemand die hier meer over weet.
ik wil dolgraag een kindje van ons samen maarja je hebt het niet voor het kiezen en nu is het helemaal afwachten of het goed komt.

ik hoop dat iedereen snel zwanger is hier op het forum.

liefs annieka

hoi annieka,

ik hoop dat alles goed gaat in het ziekenhuis, ik heb er over zitten denken, mijn man heeft zich in april laten steriliseren en dat nadat we nu 2 gezonde kinderen hebben. Voor mij i shet hoofdstuk nog niet afgesloten en had graag een 3e gewilt, maar medisch is het voor mij niet raadzaam. Ben wel benieuwd hoe het jullie afgaat en hoe je man het heeft ervaren om het ongedaan te laten maken. Zo ver ik weet zijn de slagingspercentages erg groot met daaruit voortvloeiend een zwangerschap

succes

groetjes carreen
mv sebastiaan 14-12-03 en caithlyn 14-09-05

Hoi Annieka,
Een collega van mij die haar vriend heeft dat ook laten doen en ze hebben een zoontje van 3 jaar en zijn helemaal happy met elkaar, dus het zou kunnen. Veel succes! Groetjes Lientje

hallo dames.
nou het is gebeurd vandaag mijn mannetje heeft de sterelisatie terug laten draaien.
vanochtend 7 uur aanwezig en om 5 uur vanmiddag pas weer thuis.
de operatie is heel erg goed verlopen en de dokter wist te vertellen dat het maar zelden gebeurd dat ie het zo mooi kon herstellen hij verwacht dat het ongv 6 weken duurdt en dan zou ie weer voldoende zwemmers hebben heel erg positief dus.

we mogen helaas pas over 3 maanden beginnen met klussen dus moet nog even geduld hebben maarja het was een zware ingreep dus niet meer dan logiesh.

mijn vriend mag nu alleen maar ruste erg veel pijn heeft ie niet zolang ie blijft liggen maar dat wordt natuurlijk steeds minder.

volgens hem was het de moeite waardt om het terug te laten draaien en zeker als er een kleintje uit voort mag komen.

liefs annieka

Wat een topper van een man heb je! Alles over voor een kleine, geweldig!
Het klinkt heel positief wat die arts zegt. Heel veel succes en ik  voor jullie!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan