treuzelen

Hoi,

het zal wel bij de leeftijd horen, maar Isis kan zo enorm treuzelen. Als we ergens naar toe moeten, als ze in bad moet, als ze naar bed moet, als we gaan eten. Nu hoor ik het woord 'moeten' veel vallen, zal er wel mee te maken hebben. Meisje bepaalt het liefst zelf wanneer ze wat doet, maar dat kan lang niet altijd, al kijk ik tuurlijk wel naar haar behoeftes. Maar eer dat ze bijv. haar jas aan heeft verliest mama soms bijna haar geduld. We genieten enorm van haar, maar oh, wat kan ze bewerkelijk zijn! Herkenbaar, meiden?

x Esther

Treuzelen???? Die van mij doet alles juist veel te snel! Wil ik de deur uit en zeg ik dat we zo gaan, staat hij al buiten!! Als hij weet dat we met de auto gaan, ben ik nog bezig Elise in de maxicosi te leggen, staat hij al op straat!!! (De auto staat 3 straten verder geparkeerd.....)
En sinds Jules zn middagslaapje niet meer doet, is hij helemaal kapot om 19 uur en gaat uitzichzelf mee naar boven, douchen en naar bed. Alleen als hij dan eenmaal in bed ligt moet ik het liefst 10 verhaaltjes voorlezen! Maar dat is vooral omdat hij dat zo gezellig vindt en even de aandacht van mama voor zichzelf alleen heeft!!
Sorry, ik herken dus niet zo veel in je verhaal.

Maar geduld verliezen doe ik ook wel eens hoor!! Dat heeft iedereen met kids van deze leeftijd! Zeker nu het ook nog eens zo warm is en je goedbedoelde peuter je wil helpen met opruimen.... maar het alleen maar een grotere bende wordt!! Vandaag weer een bloempot gesneuveld!!!!
Ach...... ze zijn toch ook schatjes!!!!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan