Trick or Treat!!!

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas!

Gisteren was het Halloween, en we zijn met Max gaan "Trick or Treating", hij snapte er geen moer van, maar toen ie voor de derde keer van een totaal vreemde allemaal snoep kreeg begon ie er wel plezier in te krijgen :)

Nah hebben ze me weer in dit rare pak gehesen

Daar gaan we dan op weg met mijn Halloween emmertje

Bij het eerste huis wilde ik niet meer weg, die meneer was snoep aan het weggeven!!! Dus mama moest me tillen

Met het nichtje van mijn papa, ik laat haar mijn "buit" zien...een reepje chocola

Dit is best leuk, ondanks dat rare ding op mijn kop wat ik er maar niet afkrijg

Jaahhh nu snap ik het! Lekker op stap met mijn reepje chocolade!

Nou ben ik moe, mama mag me lekker duwen, dan eet ik dit mooie papiertje vast op (who cares about candy!)

Dit is alles wat ik "gegeten" heb, alle snoepjes heb ik na afloop aan opa en oma gegeven

Ajuus, Maximus zv ilja

Wat een gezellige reportage, en wat een grappig feestje, dat halloween........

Lekker paranoide doen (daar zijn amerikanen bést goed in volgens mij) en je kind maar vroeg genoeg leren to not talk to strangers, don't take candy from anyone you don't know.................. En dan dit feest ergens op een zonnige najaarsdag!! hahaha.

Maar dat mooie mannetje van jou heeft het heerlijk gehad zo te zien, wat een heerlijk koppie zit er op dat kippie!!

Susan

Hee Ilya,

Wat een lekker kippetje! Gaaf he, Halloween, ik heb een jaar High-school gedaan (zeeer lang geleden haha) en vond dat toen met mijn 'gastgezin kids'ook helemaal geweldig!!
Maarre, waar is jouw outfit?!!

Liefs, Marcia mv Puck

Wat een heerlijk haantje! Grappig hoor om hem zo te zien lopen en genieten!

Ellen mv Julian

haha ik was kennelijk verkleed als "Momma with no ass!" haha what the hell is going on there at the backside of my jeans?? Zo zie je jezelf niet zo gek vaak, haha ik heb veel te veel broek aan mijn billen hangen!

Ajuus, ilja

Hahaha,

Ik zag het wel, maar dacht: misschien wel hartstikke hip in NY........... Ja, je weet het niet he!!! Maar goed, too much is ook bij jullie niet goed dus (de broek dus, niet ass).

He, lekker, lachen

Byebye
Susan

Héé lekker kippetje!!!
Jullie hebben het zo te zien, gezellig naar je zin gehad gisteren.
Heb je de mensen net zo laten schrikken als je mamma twee weken geleden bij ons deed. Brrrrr, krijg er nog kippenvel (hihi) van...

Wat leukkkkkk!! Ik ben zo jaloers op jullie!! De VS is al sinds kinderjaren een droom van mij namelijk!

Waarom hebben wij hier in Nederland geen Halloween eigenlijk?

Volgend jaar maar doen!

Terug
Bovenaan