Trio 2

Oei, wat een moeilijke situatie! Ik heb geen idee wat je nu het beste kan doen. Als je toch een wel die tijdmachine had...
Ik wil je even heel veel sterkte wensen!

Liefs Kiki

Je vriendin stemde er in eerste instantie toch mee in? Tja, dit kunnen de consequenties zijn van onveilige spelletjes. Wees blij dat je er een zwangerschap aan over hebt gehouden en geen aids ofzo, maar ja, daar heb je vast al wel over nagedacht.

Ik kan me voorstellen dat je vriendin hier niet blij mee is, maar zij was er zelf bij en had dit kunnen voorkomen.

Weet niet wat je moet doen, kan je alleen sterkte toewensen.

Snap je mailtje niet helemaal. Vriendin staat tussen aanhalingstekens, dus is ze nou wel of niet je partner? En je bent natuurlijk niet van haar zwanger geworden, dus hoe kan het dan onverwacht toch zijn gebeurd?

Hoi,

Ook ik sluit me aan bij de 1e anoniem, zij was er zelf bij. Maar goed, daar heb jij nu niks aan...
Toch zou ik het hun zo snel mogelijk vertellen, want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt en ook voor hun is het lulliger als je zo lang wacht. Nu kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken en erover praten. Misschien is ze boos, maar ja, het is nu eenmaal gebeurt en je moet vooruitdenken en niet om blijven kijken.

Heel veel succes ermee!!!!

Liefs Mariska 2
p.s. laat je even weten wat je hebt gedaan of gaat doen?

Hoi,

Je zit inderdaad in een lastig pakket. Zou het echt niet van iemand anders kunnen zijn? Of heb je deze maand alleen maar dat triootje gehad? Je zei immers dat "de man" in kwestie niet in je klaar was gekomen?

Ik heb verder niet echt wijze raad voor je en eigenlijk vind ik het gewoon heel stom van jullie, maar ja op die reactie zit je niet echt te wachten natuurlijk. Daar ben je zelf nu immers ook wel achter....
Ik denk wel dat je het je vriendin en haar vriend moet vertellen. Dat is wel zo eerlijk en zij waren er immers ook zelf bij.

Succes en sterkte,
Debbie

Hallo,

Ik denk dat je in iedergeval voor jezelf eerst moet bedenken wat je hier mee wil. Wil je een derde? Ik neem aan dat je alleenstaand bent (dan is het namelijk makkelijker om een trio te doen).
Als je namelijk geen derde wil kun je je afvragen of je het je vriendin wel wil vertellen. Je vriendschap heeft al veel te verduren na dit triotje.
Je moet eerst bedenken wat je zelf wil ook tav je vriendschap. Wat wil je daar mee.

Sterkte

Terug
Bovenaan