Trip trap babyverklein kussen

<p>Hoi, </p><p>wij hebben een triptrapstoel en mijn zoontje past niet meer in het babykuipje. Nou hebben we een babyset maar onze zoon kan daarin teveel bewegen. </p><p>Wij zijn op zoek naar een kussentje voor erin( die van stokke vinden wij aardig aan de prijs) heeft iemand tips welk kussentje erin past? </p>

Wij hebben via marktplaats een vrouw gevonden die ze zelf maakt, voor €17,50 per set. Super leuke patronen en goede kwaliteit. 

Wij waren dit weekend bij de Ikea voor hun inklapbare kinderstoel, handig voor als je bv naar familie gaat. Daar werd een opblaarbaar kussen erbij aangeprezen voor 6.99. Kei handig, heeft 3 compartimenten (flapjes links en rechts, en rug). Werkte prima in die stoel en kan ook in de tripptrapp. Je moet dan misschien de flapjes niet helemaal opblazen want die zijn langer dan de tripptrapp diep is (het leek alsof mijn baby er daardoor iets te opgepropt in zat maar daarna zag ik dat hij met onze eigen oplossing (kussentje+tripptrapp kussen want dat kussen alleen is niet genoeg bij ons) net zo opgepropt zit. Ons zoontje is 6 maanden en 9kg dus niet heel klein ofzo. 

Terug
Bovenaan