Trip Trap bestellen bij Scandic

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Wij willen een Trip Trap stoel bestellen bij Scandic (www.skandic.de). Was benieuwd of hier goede ervaringen mee zijn (echt veel goedkoper om het daar te doen, dus is het wel betrouwbaar?)

En hoe zit het met de verzendkosten?

Om hem compleet te bestellen, wat heb je dan nodig behalve stoel, verkleiner, kussen? Ik zie op de site namelijk ook nog een of ander schroeven setje (veel vragen maar het is een moelijk taaltje voor me)

Groetjes,
Eveline

Volgens mij was hier al eerder een topic over???? Moet je even terug zoeken...

Hoi Eveline,

Even aan elkaar plakken in je browser en dan kom je op een link met Nederlandse taal.
Ik heb trouwens de stoel bij Prenatal gehaald. Ik kwam er niet uit hoe ik moest betalen en ik kreeg pas na 1,5 week antwoord op mijn mail.
Toen heb ik dus de stoel bij Prenatal gehaald, stel je voor dat er iets met je stoel is, garantie claimen o.i.d.... nee dan liever wat meer uitgeven!
En hij is wel echt geweldig hoor!

http://www.skandic.de/index.php?cat=
TRIPP-TRAPP&gclid=CLewpp7rz5EC
FQyhQwod3Trv1g〈NLD&product
=400-001&sidSKANDIC=
da0c2c95633fa1342e582e53547a40b0

groetjes Mariska

Hoi hoi,

Ik wilde even reageren op dat stukje over garantie..... Het maakt niet uit waar je hem koopt, garantie blijf je houden. Dus ook als je een stoel in Duitsland koopt, mag je hem in Nederland terug brengen mocht er eventueel iets mee zijn (wij hebben al een triptrap sinds drie jaar, maar wij hebben er echt nog nooit iets mee gehad).

Die extra schroevenset hoef je trouwens niet te bestellen.

Groetjes, Karin

Hoi Eveline,

Heb zelf iemand deze tip toen gegeven toen er een topic geplaatst werd van tips voor goedkope Stokke stoel, of iets dergelijks. Had nl. net goedkoop een Stokke trip trap bij skandic.de besteld en was met 2 dagen al keurig thuisbezorgd, gratis thuisbezorgd trouwens. Was in totaal maar iets van ± € 170 kwijt voor de stoel + kussen + extra verkleiner, terwijl je hier voor het vergelijkbare zo rond de € 240 kwijt bent. Ze zijn officiele dealer in Duitsland van Stokke en is gewoon echt betrouwbaar. Had zelf nog wat vragen via de mail gestuurd en hier werd  keurig binnen 1 dag op geantwoord, en idd garantie wordt ook hier gewoon gegeven. Ben er erg tevreden mee en onze dochter vindt het prachtig in de stoel.

groetjes,
xx Roos xx

Bedankt allemaal!

We gaan komend weekend bestellen. (twijfel nog een beetje over de kleur)
Maar ga dan wel even bij een babywinkel kijken en vervolgens bestellen bij Skandic.

Groetjes,
Eveline

Terug
Bovenaan