trip trap ervaring

<p>Is de babyset van de trip trap stoel fijn in gebruik? Voor mijn oudste hadden we een andere kinderstoel met tafelblad en dat was erg fijn.</p>

Op mijn werk hebben we triptrap maar we hebben zelf een goedkoper alternatief: Hauck. Zelfde principe. Fijne stoeltjes, er kan ook een newborn wipstoeltje op.

Krn alleen triptrap die vind ik heel fijn. Vind wel dat van de witte triptraps de verf nogal snel loslaat. Oa op het voetenplankje naar ook daar waar het eventuele eetblad vastklikt. Maar verder zijn die dingen niet stuk te krijgen ?

Ik heb een Kidsmill (ook hetzelfde idee als TripTrap) mijn zoontje is 1 dus alleen het eerste zitje nog maar gehad. Als ik het dan vergelijk met een gewone Ikea kinderstoel (voor als we weggaan) vind ik de Kidsmill niet beter.

Wij hadden de triptrap zonder blad, hij past bij ons precies aan tafel en dat werkte heel fijn. Toen m’n dochter nog een mini was (maand of 9) heb ik even zo’n opblaasbaar kussentje van ikea gebruikt, met ruim 1,5 hebben we de babysit er af gehaald, zit ze zonder. Klimt er zelf op en af. Die van ikea gebruiken we als we naar anderen gaan, maar zeker nu dochter ruim 2 is, is het vastzitten in de stoel een ding.

Wij hebben voor beide kinderen 1 gekregen. Ik vind ze wel fijn maar vind de Ikea kinderstoel net zo goed werken.. had m zelf niet gekocht zeg maar. Mn schoonouders geven ze cadeau als traditie..
Ik vind door al die losse onderdelen dat er overal eten tussen blijft zitten (mijn peuter eet smerig opt moment) en een korte periode passen mijn kids niet in de newborn sit meer maar door de lage rugleuning is de normale kinderstoel ook niet fijn. In die periode pakk3n wij de ikea kinderstoel erbij. Die ik door al het kunstof zo makkelijk schoon vindt te houden.
Wbt de looks ziin ze wel super natuurlijk en klein wat ook echt een voordeel.is..

Zeker een aanrader. Babyset vonden we erg prettig. Toch het gevoel dat ze erbij aan tafel kan zitten. En erg comfortabel voor haar. We hebben ook tafelblad en zitje voor peuter. Tafelblad is er net af (wordt bijna 2) nu kan ze bij de tafel.

Terug
Bovenaan