trip trap stoel

Hoi

Ik vroeg me af hoe jullie de stoel nu gebruiken.
Wij hebben gisteren de beugel aan de voorkant eraf gehaald.
Mijn oudste zoon wilde constant helpen met Joyce erin en eruit tillen.Joyce vond dat helemaal leuk ,ik minder.Nu mag ze het zelf doen.
Maar als ze nu gaat klieren met erop,eraf enz dan gaat de beugel er weer op.

Groetjes Jessica

hoi hoi,

toevallig zat ik me gisteren ook net af te vragen tot wanneer we de beugel laten zitten.
Ik laat hem voorlopig nog erop maar ben erg benieuwd naar jouw ervaringen zonder beugel .

Laat het maar even weten.
Groetjes Tamar

Bij ons thuis hebben we een hele duidelijke regel. Er word alleen door Papa en mama met Eline gesjouwd. Mijn zoonlief wil ook nog weleens meehelpen, maar als hij Eline optilt krijgt hij toch echt wel straf, dus hij laat het nu wel. Ook de neefjes en nichtjes mogen niet met Eline sjouwen.

Hoi,

Wij hebben de beugel ook nog op de stoel zitten en ik vind het nog wel even makkelijk. Ben benieuwd tot hoelang kindjes in de trip trap stoel kunnen zitten met beugel.

Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat zonder beugel.

Groetjes, Floor

Wij hebben de beugel er sinds twee weken af. Ze is nu 20 maanden, en leert nu dus om de stoel op en af te klimmen '( zo;n held is het niet....) wij stimuleren dat.
Het gaat prima onder het eten!

Hoi  

Even een up-date!
Het gaat heel goed.Het op en af de stoel gaan gaat zonder problemen.
Het enige waar Joyce nu nog aan moet wennen is om te blijven zitten onder het eten.

Even nog een opmerking over de reden.
Mijn oudste zoon is ruim 9 jaar en meer dan 1.50 lang.Verder vroeg hij altijd toestemming om Joyce in haar stoel te zetten,maar af en toe krenk je zo'n jochie zo om altijd nee te moeten zeggen terwijl je weet dat hij het wel kan en dat Joyce het ook leuk vind.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan