tripp trapp

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de tripp trapp stoel..

Hebben jullie bij de tripp trapp stoel een babyset erbij gekocht? zo ja wat zijn jullie ervaringen daarbij?

Groetjes voor jaar 2007 mama

Wij gebruiken de tripp trapp nu 3 jaar....eerst met verkleiner erin en daarna zonder de kussens. Ik vind het ideaal omdat je de hoogtes kan verstellen en dan kan kiezen met of zonder beugel. En uiteindelijk kan er zelfs een volwassene goed op zitten.

Ik vind ze ook ideaal! ze kunnen er al snel inzitten door de verkleiner en ze kunnen er ook niet snel uitklimmen als ze bewegelijker worden.
Onze 2e krijgt ook een triptrap alleen een andere kleur!

gr
Marielle

Wij willen niet meer anders. In de stoel die we eerst hadden geleend van vrienden, hing onze zoon steeds scheef of onderuit. Toch maar zelf een trip trap met babyset gekocht en hij zit zo mooi rechtop en te stralen. Geen moment spijt gehad. Het aankoopbedrag was even slikken maar als je bedenkt hoeveel jaren je er mee vooruit kunt...

Superstoel! meteen lekker aan tafel, weinig plaats neemt de stoel in beslag, nu nog met baby-inzet gebruiken we de stoel en ze zit er heel goed in.
Vooral fijn zijn idd de planken die versteld kunnen worden, zodat ze altijd goed zitten.

Het is nogal een aankoop qua bedrag, maar dat haal je er zeker uit omdat je de stoel lang kunt gebruiken!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi,
Wij hebben gewoon die simpele van de prenatal. Maar daar klimt meneer uit en hij gaat alle kanten op. Ik zit nu ook te denken om de trip trap aan te schaffen want daar zit hij mooi strak in zeg maar hij kan daar niet uit glippen.
Liefs Esther

Dames,

Ook uit de Tripp Trapp kunnen ze glippen hoor! Maar dan heb ik ook een echte ontsnappingsartiest! Ik hem hem nu dus met een tuigje vaszitten (gewoon een goedkope van prenatal).

Nadeel van de Tripp Trapp vind ik wel dat hij snel vuil wordt. Lukas knoeit nogal met zijn eten en je vind het in de raarste hoekjes terug.

Wij hebben ook het gewone (goedkope) tuigje van Prénatal in de TripTrap.

Zoek even terug, want vorige week was er een topic over kinderstoelen en daar is ook gereageert.

Terug
Bovenaan