tripp trapp

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen met de tripp trapp stoel.....
Heb ook ergens gelezen dat je er een baby setje bij kunt kopen, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??

Groetjes een voorjaar 2007 mama

Hoi,

ik heb een Trip Trap stoek van Stokke gekocht. Wel tweedehands via Markplaats.nl, want dat scheelde veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geld!! Ik heb er van een vriendin de baby-accessoires mogen lenen: een beugel, een stoelverkleiner en een tuigje. Je kunt er ook nog apart een blad bij kopen, maar dat hoef ik niet. Ik vind het zo gezellig dat mijn zoontje ook echt bij ons aan tafel zit. Hij is 9 maanden en zit er sinds 1,5 maand in. Hij zit er echt heel goed in. De rugleuning is niet kaarsrecht, zoals bij veel reguliere kinderstoelen, en de zitting en het voetensteuntje zijn op maat verstelbaar en kan dus meegroeien totdat ie zelf aan tafel kan zitten. Maar met de voetensteun als zitting, is het zelfs een volwassen stoel. Ben d'r echt blij mee.

groetjes
Mie

Wij hebben ook deze kinderstoel van Stokke en zijn heel erg tevreden!
Vilmar (7 mnd) zit er al maanden in en dat gaat heel goed, ook met eten is het heel gemakkelijk, hij zit gezellig bij je aan tafel.

Wij hebben alleen zo'n beugel & kussentjes erbij, dat werkt prima.

Hoi!
Hier een groot fan van de trip trapstoel. Waarom? Hij is makkelijk schoon te maken,hij is zeer stevig,  hij past goed aan tafel (erg gezellig) en nu onze zoon 2 jaar is, gebruiken we hem nog steeds (ik denk nog wel een aantal jaren!). Goed in hoogte aanpasbaar en op een gegeven moment klimt kindlief er lekker zelf in. Nu zijn we op zoek naar een 2e, voor onze dochter van 6 mnd.
Groetjes, Ingrid

Hoi hoi,

Wij hebben er gisteren een gekocht van stokke inclusief babysetje.

Fenna is nu ruim 7 maanden,was benieuwd hoe ze erin zou zitten maar het gaat perfect,door het babysetje geen heen en weer geschuif!

En verder hebben mijn voorgangers goede argumenten.

Vondt hem wel prijzig maar is jaaaaaaaaaaaaaren te gebruiken!

succes,

groetjes ramona

Terug
Bovenaan