TrippTrapp of gewone kinderstoel???

Mijn ventje is nu 6 maanden en we denken na over een kinderstoel, we twijfelen tussen een tripp trapp of een kinderstoel met een losse stoel en tafel. Wat is handig?
 
Hallo,

Wij hebben een massieve kinderstoel welke goed bevalt. Ik zou niet zo snel voor een trip trap stoel kiezen omdat er geen tafelblad aan zit. Ik vind het heerlijk dat mijn dochter zelf het eten kan ontdekken en straks zelf meer gaat eten. Het is afhankelijk van de hoogte van je tafel hoog goed je de stoel goed kunt aanschuiven.
Zo'n tafel en stoel in 1 lijkt me op zich handig maar ken verder niemand die er 1 heeft. Succes met je keuze.

 
Hoi,
Wij hebben een tripp trapp kindersteol en ik vind hem geweldig. Ze zat er gelijk heel goed in en ze kan aan tafel eten bij ons.
Wij vinden het geen probleem dat er geen tafelblad opzit, maar dat is net wat je prettig vindt.
Het valt me bij andere kinderstoelen op dat ze zoveel ruimte hebben zodat ze sneller omvallen.
Wij hebben het gewoon uitgeprobeerd in de winkel. Onze dochter ging gelijk spelen toen we haar in de tripp trapp zetten en in de andere stoelen ging ze gelijk huilen.
Succes,
 
wij hebben ook een trip trap..het voordeel van die stoel is dat ze er heel lang op kunnen zitten, onze tafel is hoog genoeg zodat we m onder de tafel kunnen schuiven dus dan is de tafel het blad voor haar!!en hij neemt weinig ruimte in beslag, we wonen niet zo groot dus is het erg handig!! Maar ja dat vinden WIJ...ik denk dat je inderdaad gewoon naar de winkel moet gaan en je kleine erin zetten zie je vanzelf hoe ze reageert?
Suc6 ermee..
 
Hoi!
Wij hebben een tafelstoel die je "los" kunt halen, zodat je een apart tafeltje met stoeltje hebt!
Ik vind 'm echt ideaal. Ons dochtertje is nu 17 maanden, en als ze televisie mag kijken, dan haal ik het stoeltje eraf, en zet haar dan bij de salontafel. Als ze gaat tekenen, dan zet ik haar bij haar tafeltje. Wat ook erg makkelijk is, is dat het voor haar heel leuk is om op dezelfde hoogte te zitten als we in de voorkamer zitten op de bank. Als we visite hebben, zit ze er gezellig bij.
Die tripp-trap vonden wij lelijk en duur....maar ja, ieder heeft zo z'n eigen smaak!!
Succes met je keuze, groetjes Fiona
 
Hi,

wij hebben een soort nep trip trap gekocht bij de kruitvat, wel met een tafelblad trouwens, zou dat niet handig vinden zonder, maar dat hangt natuurlijk ook van je tafel af. Het is een perfect ding, ook te verstellen, en niet zo duur.

Groetjes,
Lia
 
Hallo
Wij hebben ook een tripp trap en ik vind hem super. Hij past onder de tafel en mijn zoontje zit er prima in. Daarnaast vind ik het prettig dat hij gewoon aan tafel zit.  
We hebben ons in de winkel goed laten informeren en hem in enkele stoelen gezet. Op basis daarvan hebben we een keuze gemaakt. Het is maar net wat je prettig vind.
Succes groetjes......
 
hoi,

ik heb 5 jaar in een babyzaak gewerkt en was altijd al fan van de tripp trapp. Heb hem dus zelf gekocht en er zitten alleen maar voordelen aan:
- je kunt hem lang gebruiken, tot je 80e evt.
- ze zitten goed rechtop erin, hebben geen ruimte om te gaan hangen
- ze hebben altijd steun aan de voeten, omdat je die plank kunt verstellen
- hij is zo stevig dat ze er zelf op en af kunnen klimmen zonder om te kukelen.
- ze zitten gezellig bij je aan tafel en niet een eind van de tafel af.

Maar goed, dat is mijn mening. Ik vind hem het geld dubbel en dwars waard!
 
Terug
Bovenaan