Triptrap stoel

<p>Ha mama’s,</p><p>waaraan kun je zien of het een oud of een nieuw model is? Ik heb 2 triptrap stoelen gekocht op marktplaats die veel lijken op de triptrap die we al hadden en dat is een nieuw model maar volgens de persoon waarvan ik deze kocht zijn het 2 oude modellen, ze zijn een paar cm lager maar verder lijken ze identiek. </p><p> Lijken ze gewoon heel veel op elkaar? of waar moet ik op letten? </p>

Of je het aan de stoel kan zien weet ik niet direct, maar misschien kun je het lezen op de sticker aan de achterkant van het onderste balkje? Op de babyset die wij erop hadden (nieuwe model), stond dat deze geschikt is voor V3. Volgens mij was dat ook terug te lezen op die sticker (die mijn dreumes er ondertussen af heeft gepeutert ?)

Volgens mij lijken ze erg op elkaar.. maar als je zon babyset van plastic erop wil, is t wel belangrijk, want op de oude kunnen, als ik t goed heb, alleen die met een touwtje..

Je kunt het op internet vinden. Je kunt het zien aan een klein verschil in de afstand tussen de latjes van de rugleuning. Volgens mij is die van het oude model iets kleiner waardoor je de babyset van het nieuwe model er niet zomaar kan inhangen. Een handig iemand kan dat wel oplossen door een inkeping te maken

Terug
Bovenaan