TripTrap wel of niet?

Heeft iemand al ervaring met de TripTrap kinderstoel, want ik zag dat je die aan tafel moet schuiven omdat er niet zo’n tafeltje aan vast zit. Op zich heel fijn dat ie niet zo veel ruimte in neemt maar is ie ook handig?

Liefs S.

wij hier vinden hem helemaal geweldig. Mexx eet namelijk met ons mee en dan is het wel gezellig als ze er ook bij zit. Aleen die grijpgrage klauwtjes hihi ze kan overal bij maar ze moet gewoon leren dat dat niet mag en de echt gevaarlijke dingen zetten we naar achter.
Wij hebben een blanke gekocht en hem knalroze geverfd erg stoer!

groetjes Wendy en Mexx

Wij hebben ook de tripp trapp.En zijn ook mega tevreden....We hadden ook nog een stoeltje geleend met blad voor enzo,maar die heb ik deze week weer teruggegeven....we gaan helemaal triptrappe.....
gr gaby

hoihoi,

www.skandic.de daar hebben wij onze tripp trapp besteld, je kunt alle kleuren en combinaties zelf uitzoeken en ze leveren echt supersnel! En volgens mij was het bijna 20 euro goedkoper dan hier in nederland.

Het leek mij ook super dat er geen blad aan zit, zodat we inderdaad minder ruimte kwijt zijn. Maar..... de stoel is voor een tafel van 72/76 cm hoogt en onze tafel is 82 cm. Dus mijn man heeft er toch maar een balkje met wieltjes (met remmetjes) onder gezet, want anders zat onze prinses onder de tafel ipv aan.

Ik vind m geweldig mooi en vind de wieltjes ook erg makkelijk, maar had dit wel graag van te voren willen weten, want goedkoop is anders... toch??

mama van Rêve

Wij hebben geen triptrap, maar een stoel van Tiamo. ook dit is een meegroeistoel, zit wel een blad voor, maar deze kan er natuurlijk ook af zodat Matthijs lekker "aan tafel" kan kledderen.
Ik vind de triptrap echt een mooie stoel maar we vonden 'm gewoonweg te duur....

ook wij hebben de tripp trapp via de duitse site besteld en alles werd supersnel
geleverd. Wij waren niet thuis, dus hadden ze alles voor de voordeur gezet dat vonden we wel een beetje minder maar gelukkig stond alles er nog. Wij hadden erop gerekend dat ze een  Ã  twee  dagen later zouden komen want dan was er wel iemand thuis.

Groetjes Anke

Terug
Bovenaan