triptrap

Ik heb een triptrap kinderstoel en tot nu toe in de hoogste stand (zitgedeelte op de eerste en voetenbankje op de 5e inkeping).
Mijn dochter is nu 8 maanden oud en ik vraag me af wanneer je dat zitje groter moet maken?! Ze zit er nog wel goed in, maar is het belangrijk dat ze er niet te veel 'bovenuit' hangt?? Heeft iemand hier ervaring mee?? Alvast bedankt,
groetjes, Karin.

Er zit een gebruiksaanwijzing bij. Daar staat precies hoe het moet.
Je kan het zelf ook een beetje inschatten.
Ze zit goed als haar elleboogjes op de tafel kunnen en haar voetjes plat op het voetensteuntje.
Tafels verschillen nogal eens van hoogte dus kijk daar ook naar.

Natuurlijk kun je deze vraag hier stellen, maar ik vind het wel een beetje een aparte vraag. Onzeker. Doe gewoon wat jij denkt dat goed is. Of kijk hoe de buurvrouw het heeft.

(Ik heb met deze opmerking niet meteen een bedoeling, dus voel je absoluut niet aangevallen. Het is niet persoonlijk. Het gebeurd bij meer moeders die hier om een reactie vragen. Het zijn vragen die ze dan beter kunnen bespreken met een vriendin of het cb. Maar goed dat is mijn probleem.
En ik vind het leuk om mensen te helpen. En dat is hopelijk nu ook weer gebeurd.)

Het is dus niet persoonlijk Karin. Heel veel plezier met jullie dochtertje. En geniet van haar. Het gaat zo snel. Voor je het weet zit ze op een gewone stoel aan tafel.

Terug
Bovenaan