triptrapstoel iemand ervaring?

Kan iemand mij helpen?

We hebben een triptrapstoel,maar Joyce schuift hem de hele kamer door.

De voetenplank hebben we nu helemaal naar beneden gedaan,want ze zette
zich af met haar benen en gooide dan haar lichaam naar achteren.Nu doet
ze dat niet meer met haar benen,maar alleen met haar lichaam.

Nu zitten we te denken om met een tuigje te gaan werken.

Mijn ervaring is echter (bij mijn oudste zoon) dat ze zich dan nog
steeds naar achteren kunnen bewegen.Toen hadden we een andere
kinderstoel.

Nu is mijn vraag eigenlijk:

Er is een tuigje wat bij de kinderstoel hoort ,maar kunnen ze hierin minder bewegen of verhinderd het alleen het staan ed?



Hopelijk kan iemand helpen!

Groetjes Jessica



 
Ik gebruik het tuigje nu niet meer, maar wel altijd gebruikt. Volgens mij kunnen ze minder bewegen, maar weet niet of ze wel of niet naar achteren kunnen, het zit vrij strak.

Je mag de mijne wel lenen om te testen. Ik heb een groene. Ik kan hem je sturen, dan betaal je  er wat voor  als het werkt en stuurt hem anders terug. Ik hem hem nu even niet meer nodig.

Ik heb een groene.
m.koelemeijer@planet.nl

Groetjes
Martine
 
Bij de trip-trap stoelen wordt tegenwoordig een soort van wit 'plankje' geleverd wat je tegen de rugleuning aan kunt klikken. Hierdoor wordt de rugleuning als het ware verhoogd en kan je kind dus niet meer achterover leunen. Vraag het eens na bij de prenatal (of andere winkel waar ze die stoelen verkopen). Het is een erg handig hulpmiddel!

Louise
 
Hoi

Nou we hebben het tuigje uitgeprobeerd,maar geen succes.
Joyce gooit zich met nog meer geweld naar achteren.Zo erg dat ik bang ben dat de stoel achterover valt.
Dat "plankje" waar je het over had dat is de babyverkleiningsset.Deze hebben we op de stoel zitten.Maar Joyce gooit haar lichaam zo hard naar achteren dat de stoel gewoon gevaarlijk wordt.
Het enige wat er nu op zit is er gewoon heel dicht bij blijven als ze in de stoel zit en hier zal ze vast ook wel weer overheen groeien,toch?

Groetjes Jessica
 
Terug
Bovenaan