Troebele urine bij test

hallo allemaal,
gisteravond, na ongeveer 4 dagen overtijd zw. test uitgevoerd, maar bleek helaas negatief. Nu stond er in gebruiksaanwijzing over verstoring resultaat wanneer er sprake is van troebele urine. De urine bleek inderdaad enigszins troebel.. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee, en, moet ik over een week nog een keer een test doen (mits niet tussentijds ongesteld) of betekent 1 keer een negatieve uitslag definitief niet zwanger??? Heeft het tijdstip van testen nog invloed ('s avonds)?
 
Een negatieve test betekent niet per definitie dat je niet zwanger bent. Het kan zijn dat er nog onvoldoende HCG in je urine zat, 's avonds zit er geloof ik zowiezo minder in en het ligt er ook aan hoeveel je van te voren gedronken hebt. Over troebele urine heb ik niets zinnigs te zeggen. Als ik jou was zou ik over een paar dagen gewoon nog een keer testen. Succes in deze spannende dagen.
 
Lastig he? Je wordt er zo onzeker van..
Ik heb het altijd als ik moet testen De eerste keer is bij mij altijd negatief, en dan een paar dagen later is het ok (2 miskramen 4zwangerschappen) Maar het is nu zo vroeg dat ik je natuurlijk geen valse hoop wil geven. Over troebele urine weet ik niets, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. En wat er ook op de verpakking staat, ochtendurine is betrouwbaarder omdat de concentratie HCG dan veel hoger is. En als je toevallig veel koffie hebt gedronken (een echte vochtafdrijver) dan is er s'avonds bijn a nix terug te vinden van dat HCG..
Ik hoop voor je dat ik je over een tijdje hier weer teruglees met goed nieuws! Succes!!
Muty.
 
hoi femke

bij mij was de vierde test pas positief en toen bleek ik al bijna 6 weken zwanger te zijn dus het zegt niks.de huisarts zei gewoon je hebt last van je hormonen terwijl ik wist dat het nit zo was.de beste zwangerschaptesten zijn die van het kruidvat,het is dezelfde als van de huisarts en meer dan de helft goedkoper.en met de testen van de kruidvat maakt het niet uit wanneer je hem doet.

veel liefs en succes
 
hoi femke.
troebele urine is wel vaak een teken van zwangerschap, dat had ik ook. en mijn urine rook heel sterk.
toen ik 4 dgn overtijd was, bleek mijn test ook neg. te zijn. een week later pas positief, dus de kans zit er wel in.
suc6 ermee.
groetjes
 
Terug
Bovenaan