trombose na zwangerschap/bevalling

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,  

Na mijn bevalling vorig jaar heb ik een trombose in mijn klein bekken gehad, ik zit nu aan de bloedverdunners en heb een onderbeenssteunkous. Heeft iemand misschien ervaring met   trombose na de zwangerschap? Blijf ik er last van houden enz.

Groetjes Geralda.

hallo,

Ik zelf heb geen trombose,maar mijn moeder kreeg tijdens de zwangerschap van mijn jongste zusje trombose en moest toen ook bloedverdunners gebruiken en steunkousen, ze werd elke week geprikt door de trombosedienst die thuis kwam en afhankelijk van die uitslagen kreeg ze een kaart thuis gestuurd voor ong twee weken, waarop stond of ze 3, 4 of 5 tabletjes moest innemen per dag, ik kan niet op die naam komen sitron of zoiets was het, ze heeft haar hele verdere leven lang die trombose gehouden, tot aan haar dood toe en helaas mede door de trombose en daar bijkomende hoge bloeddruk is zij 7 jaar geleden plotseling overleden ze was 53 jaar, maar bewegen en een goed dieet doet heel veel goed, hopelijk heb je iets aan deze info, trouwens dat zij overleden is dat heb ik niet geschreven om je nu de stuipen op het lijf te jagen, iedere vorm is anders  maar het is helaas een feit wat betreft mijn moeders ziekte verloop, vooral positief blijven en veel sterkte.

groetjes Bianca

hoihoi,

ik heb het grootste gedeelte van mijn zwangerschap elke dag fraxiparine moeten spuiten ivm trombosegevaar van mijn continu ontstoken spataderen. Ik mocht er gelukkig niet zo lang na de bevalling al mee stoppen en heb nu nergens meer last van. Behalve enorme spataderen die nog een keer verwijderd moeten worden.

sterkte ermee

groetjes chimene

Terug
Bovenaan