trombose

Hallo,

Ik vroeg me af of er hier iemand is die tijdens of na de zwangerschap last heeft  gehad van trombose? Of een andere aandoening?
Ik zelf had tijdens de zwangerschap nergens last van, maar toen justin twee weken was, heb ik een trombosebeen gekregen. Ik heb toen een week lang in het ziekenhuis gelegen (gelukkig mocht justin bij mij blijven die week). IK heb toen bloedverdunners moeten slikken voor een half jaar. Na dat half jaar mocht ik daarmee stoppen. Helaas heb ik 2 maanden geleden opnieuw trombose gekregen en nu moet ik levenslang bloedverdunners slikken. Op zich is hier prima mee te leven, al moet je wel met bepaalde dingen rekening houden. Zo kan ik dus niet maar weer 'zomaar' zwanger worden. Een nieuwe zwangerschap is wel mogelijk, alleen onder goede controle van de gynocoloog en met andere medicijnen dan dat ik nu slik. Ik heb volgende week een afspraak bij de gynocoloog, dus dan hoop ik meer te horen. Op dit moment is de wens voor een tweede nog niet aanwezig, maar ik vind het wel fijn dat we nu alvast wat meer info krijgen.

Groetjes van Mirjam

Jeetje zeg dat   is ook wel balen. Ik heb niets aan de zwangerschap overgehouden, alleen wat striea en natuurlijk een blubberbuik (hahahaha)
Wel prettig dat je je nu al kunt laten voorlichten over een evt. 2e zwangerschap. Ook al ben je daar nu nog niet aan toe, je weet iig wat er op je afkomt als je wel zover bent.
Nou meid sterkte ermee.

groetjes daan

Hoi Mirjam,

Wat ontzettend balen zeg allemaal. Een vriendin van mij die  5 dagen na mij is bevallen heeft ook een trombose been gekregen. Van haar weet ik dat het echt heel erg pijn doet. Geen pretje dus. Heb jij er ook zoveel last van? Ik heb een KS gehad en was dus  5 dagen in het ziekenhuis. Daar kreeg ik elke dag een spuit tegen trombose. De spuit deed wel heel erg pijn maar ja, trombose ook. Gelukkig heeft die spuit geholpen en heb ik nergens last van. Ik hoop dat je een goed gesprek hebt bij de gynacoloog zodat je weet waar je aan toe bent als jullie later wel een tweede zouden willen. Sterkte!

groetjes Linda  

Hallo Mirjam,
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook nergens last van gehad, tot dat ik een week was bevallen. Toen kreeg ik een hoge trombosebeen. Daar heb ik nu nog steeds last van en ben 3 maand verder. Mijn INR gaat ook nog steeds niet de goede kant op. Op dit moment moet ik nog wekelijks bloedprikken en zit nog aan de bloedverdunners.
Succes verder.

Groeten

Terug
Bovenaan