<p>Mijn baby is bijna 11 maanden en heeft vanaf het begin af aan nooit een speen gepakt of uit een fles gedronken (Ook niet na herhaaldelijk aanbieden, logopedie en dat soort fratsen). Ik geef dan ook nog steeds borstvoeding. Overdag drinkt ze hooguit 2 minuten en dan is ze er wel klaar mee maar ‘s nachts is een heel ander verhaal. Ze wordt elke nacht minimaal 1 keer wakker en wil dan bij me drinken. Ik vind dat geen enkel probleem, sterker nog, ik geniet van dat kleine ontspannen lijfje in m’n armen. Ze valt op die manier in slaap en slaapt weer als een Roosje verder. Ze heeft mij niet nodig om in te slapen om 19:00 maar wel om de hele nacht door te halen. Het probleem wat nu gaat ontstaan is dat ze steeds minder borstvoeding drinkt en ik het gevoel heb dat het niet heel lang meer gaat duren voordat de productie stopt. Ook zouden mijn man en ik wel eens een nachtje weg willen samen en haar bij oma willen laten slapen maar hoe kunnen wij of iemand anders haar troosten ‘s nachts?! Iemand ervaringen of tips?</p>