Troosten op de psz

De eerste keer heeft Tess maar eventjes gehuil op de psz maar de tweede keer en vandaag huilde mevrouw toch wel even iets harder en ook langer.

Nick mocht vandaag mee Tess weg brengen en dat ging prima totdat we weg gingen.
Tess begint hard te huilen en zegt "mama blijven" dus ik blijf nog even bij haar zitten.
Komt Nick aan de andere kant staan en veegt de tranen weg van Tess. Ook zegt hij "niet huilen Tess het is hier leuk"
Ik dacht wat klinkt zijn stem raar... dus toen ik keek stond mijn lieve mannetje ook te huilen

Op weg naar zijn klas zegt hij "zielig voor Tess dat ze moest huilen"

Wat een lieverd is het toch

Liefs sandra

Ahhhh......... wat lief en ontroerend. Wat een heerlijk ventje is het toch en wat is het toch niet leuk om een huilend kindje achter te laten (al weet je wel dat ze het echt wel leuk heeft daar!)

Liefs
Susan

Ach gos, wat een schatje is die Nick toch, ik krijg er ook een brok van in mijn keel.....
En Tess, even doorzetten hoor, dan komt het helemaal goed en wil je er niet meer weg!

Groetjes van Cissy

Hoi,

Ken het. Hier ook een oudere broer (Thom) die het zielig vind dat zijn zusje zo moet huilen als ze naar het KDV gaat. Sinds een maand gaat Danae 2 middagen naar het KDV. (vanaf 1-10 2 ochtenden) De eerste 3 keer ging het prima, maar toen was er een bekende leidster. Het jongere zusje van onze buurvrouw. En Danae kent haar. Maar toen kreeg Peggy (zo heet die leidster) vakantie.... En het drama begon. Huilen, huilen en gillen.  2 weken terug vroeg Thom aan mij: Mam, zullen we haar weer meenemen? Ze moet zo huilen.  
Toen heb ik hem uitgelegd dat Danae even moet wennen. Afgelopen woensdag ging het goed. Ze ging meteen schilderen na binnenkomst. Na een snel kusje mochten we weg van haar. Toen we buiten stonden zei Thom: Mam, hoor je Danae huilen? Ik kon toen zeggen: Nee, ik hoor haar niet. Bij ophalen bleek dat ze ook niet meer gehuild had. Zou ze gewend raken? Ik hoop het. Want ik vind het moeilijk om haar huilend achter te laten. Gelukkig is Peggy weer terug van vakantie!

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan