hallo allemaal, ik las deze site en ik dacht laat ik ook maar weer eens wat schrijven. houden jullie t nog een beetje uit bij deze tropische temperaturen? ik ben zelf gelukkig vandaag vrij, dus kan heerlijk in de schaduw met n boekje! vanavond ga ik voor t eerst naar n borstvoedingscurcus/voorlichting, deze is 3 avonden en ik ben benieuwd of t wat is, iemand ervaring mee?
daarnaast net gebeld voor yoga (wel beetje laat, ben nu 25 wk, maar beter laat dan nooit), gym leek me nl niks en yoga lijkt me wel wat, ben daar ook benieuwd naar, leuk he al die voorbereidingen?!
hoe ver zijn jullie al met het kamertje, wij (oftwel mijn man) zijn druk bezig, schiet al aardig op, maar dat leek me ook wel zo handig ivm de zomer eraan komt, met zulke warmte heb je er ook geen zin in..
nou zonse allemaal en groetjes van fie
daarnaast net gebeld voor yoga (wel beetje laat, ben nu 25 wk, maar beter laat dan nooit), gym leek me nl niks en yoga lijkt me wel wat, ben daar ook benieuwd naar, leuk he al die voorbereidingen?!
hoe ver zijn jullie al met het kamertje, wij (oftwel mijn man) zijn druk bezig, schiet al aardig op, maar dat leek me ook wel zo handig ivm de zomer eraan komt, met zulke warmte heb je er ook geen zin in..
nou zonse allemaal en groetjes van fie