tropisch

hallo allemaal, ik las deze site en ik dacht laat ik ook maar weer eens wat schrijven. houden jullie t nog een beetje uit bij deze tropische temperaturen? ik ben zelf gelukkig vandaag vrij, dus kan heerlijk in de schaduw met n boekje! vanavond ga ik voor t eerst naar n borstvoedingscurcus/voorlichting, deze is 3 avonden en ik ben benieuwd of t wat is, iemand ervaring mee?
daarnaast net gebeld voor yoga (wel beetje laat, ben nu 25 wk, maar beter laat dan nooit), gym leek me nl niks en yoga lijkt me wel wat, ben daar ook benieuwd naar, leuk he al die voorbereidingen?!
hoe ver zijn jullie al met het kamertje, wij (oftwel mijn man) zijn druk bezig, schiet al aardig op, maar dat leek me ook wel zo handig ivm de zomer eraan komt, met zulke warmte heb je er ook geen zin in..
nou zonse allemaal en groetjes van fie
 
het is inderdaad wel heel erg warm in een keer...maar altijd beter dan regen en kou!! af en toe even binnen afkoelen,veel drinken,want hoofdpijn slaat toch al wat sneller toe nu we zwanger zijn.verder maar een beetje rustig aan doen,komt alles wel goed!!

geniet van het mooie weer en je zwangerschap!!!
 
Nou, ik zit hier fijn in een Amsterdams grachtenpand op 4-hoog (zonder lift) te werken, dus helaas ben ik nu even minder blij met deze temperaturen. Maar goed, als er maar iemand anders van kan genieten dan...
Ik heb nog helemaal niets aan het kinderkamertje gedaan en daar komt voorlopig ook niets van. Bij ons beginnen ze over 2 weken met een verbouwing en er staat nu allemaal reut in het kamertje. Maar we hoeven alleen maar de muren wit te verven en hout op de vloer te leggen. En aangezien het maar een heel klein kamertje is, kost dat niet zoveel tijd. Dus ik denk dat wij ergens in augustus serieus wat gaan doen...
Maar we hebben toch nog alle tijd??
 
hoi
ik dacht hetzelfde, laat ik ook is ff op deze site kijken.
ik ben nu 28 weken zwanger en heb het erg warm, maar je kunt het beste met je voeten in een bak kout water gaan zitten om heerlijk aftekoelen.
ik ga ook niet op gym, is niks voor mij, mij lijkt het leuk om zwangerschapszwemmen te gaan doen.
Ik heb geen ervaring met cursus borstvoeding, ik ga nl de fles geven.
Bij mij is het babykamertje helemaal klaar en kan nu heerlijk in het kamertje gaan staan om lekker weg te dromen en kan uren naar de kleertjes kijken.
ik wens je een hele fijne zwangerschap en succes met de laaatste loodjes.
groetjes simone
 
Terug
Bovenaan