TROS RADAR! Wie doet mee?

Hallo mama's!

Ik heb net het forum eens doorgespit naar klachten over NUTRICIA. Ze hebben de prijzen in sommige gevallen met 33% omhoog gegooid!!! (o.a. potjes olvarit). Naar mijn idee maken ze gewoon misbruik van hun marktpositie. In alle winkels staat het ten slotte voornamelijk vol met nutricia in vergelijking met andere merken.
Nu stond er al ergens een link naar Tros Radar om Nutricia te nomineren voor een koude douche. Ik wil  dus iedereen oproepen om daaraan mee te doen! Ga naar www.tros.nl en zet de klacht neer bij Radar onder 'douche'. Hoe meer klachten hoe meer het opvalt denk ik dan!
Misschien helpt het en zien ze bij Nutricia in dat het gewoon echt  te duur is zo. (Ik kijk  nu even door mijn roze bril als jullie t niet erg vinden. haha) Maar goed, wie niet waagt...
Doen jullie mee? Het leven is tenslotte al duur genoeg, zeker voor gezinnen met kinderen.

 
Hoi,

Ik heb ze een paar dagen geleden al genomineerd.
Goed idee om met z'n allen iets proberen te doen. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Groetjes,
Maike
 
Hoi meiden,

Ik heb mn beklag gedaan bij Nutricia (wie niet ), Radar, Kassa en Consumentenbond.
Als iedereen nou dit lijstje afwerkt.... of nog toevoegt bij wie we ook kunnen klagen bereiken we misschien meer.
Groetjes
 
Ik heb zelf idd ook geklaagd bij nutricia. Ik kon op de site geen klantenservice vinden en bellen vond ik te duur dus heb ik mijn verhaal gewoon neergezet bij de vragen die je aan de voedingsdeskundigen kunt stellen. was de enige manier om ze te kunnen bereiken via hun site. En het heeft gewerkt want ik heb antwoord van ze gehad. Over betere voeding etc. Onzin, wat hebben wij onze kinderen dan al die tijd voorgezet??? Minder goede voeding??? Zijn ze iets tekort gekomen??? Slaat toch nergens op. Naar mijn idee was het al prima dus gewoon een smoes om meer geld te incasseren als je t mij vraagt. Ik hoop idd dat er meer moeders mee doen met deze aktie.
groetjes.
 
Hallo!

Ik heb ook meteen nutricia genomineerd voor een koude douche!
ze zullen er toch niets mee doen maar dan hebben we wel onze mening gegeven!

groeten mamavantara
 
Terug
Bovenaan