Trots momentje ? Mama's met een eigen onderneming?

Ik heb echt even een trots momentje?.
Onze nieuwe website is gelanceerd en de nieuwe baby collectie.
Toch even trots op ons, onze kleine meid van een paar maanden oud en toch gaan wij onze droom achterna. Bikkelen, but it's all worth it.
Meer moeders met een eigen onderneming?
Mochten jullie een kijkje willen nemen, zouden wijd at zó ontzettend leuk vinden??
Www.baby-luxury.nl ?

Hi,

Wat knap, net een pas geboren kindje en een eigen ondernemen gestart! Ik heb even gekeken en wat een ontzettend leuke kleertjes verkoop je. Ik onthoud de website en zal regelmatig een kijkje nemen!

Groetjes lianne

Hi,
Wat knap, net een pas geboren kindje en een eigen onderneming gestart! Ik heb even gekeken en wat een ontzettend leuke kleertjes verkoop je. Ik onthoud de website en zal regelmatig een kijkje nemen!
Groetjes lianne

Wat een stoere keuze!

Ik heb ook een eigen onderneming en nu tijdens zwangerschap fulltime te gaan ondernemen. Ik ga niet meer terug! Heerlijk wat een rust in m’n hoofd.

Hi, wat leuk! En gefeliciteerd! 
Ik heb nu bijna twee jaar mijn eigen zaak. Overgekocht toen ik 20 weken zwanger was. Super goed te combineren met het ouderschap omdat ik een super goed team heb die ook zonder mij door kan draaien. Nu een drukke periode waardoor ik meer werk dan normaal, maar met wat hulp van mijn man en tijdelijk een extra dagje kdv goed te doen! En extra genieten van de tijden dat ik met mijn zoon ben.

Terug
Bovenaan