Trots op mezelf.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben geen topkok. Er is nog nooit iemand dood gegaan van de honger hier in huis, maar écht goed koken kan ik gewoon niet.

Nu heb ik zaterdag twee recepten uit het boek Opperdepop voor Bas gemaakt. Voor het eerst in mijn leven zag het eindresultaat er precies uit zoals op het plaatje in het boek!!!!

Best iets om trots op te zijn toch? (Of ziet alles er hetzelfde uit als het door een staafmixer gaat?)

Groetjes, Karin

PS: Of Bas het ook lekker vindt dat weten we vanavond pas, want er stonden nog prakjes in de vriezer die eerst op moesten.

heyyy

Nou als Bas het net zo lekker vind als jamie is het zeker een succes hij vind het HEERLIJK!!

zijn favoriet: tataar worteljes met doperwtjes
 en die met kip en doperwtjes

super makkelijk klaar te maken toch?

van de week geprobeert die van 10mnd tot1jaar maar was geen succes (hij is eigenlijk 9 mnd maar toch het proberen waard)

ben heel benieuwd hoe bas het vind!

groetjes marielle

super he als het lukt

Ik heb ook het kookboek Koken voor je baby. Daar heb ik laatst de ratatouile uit gemaakt. Ook lekker voor jezelf (zonder staafmixer haha) Vera vind het heerlijk alleen ik de volgende dag minder STINKEN haha tja hoort erbij he?

veel succes met het verdere koken.
groetjes daan

Hoi Allemaal,

Feline eet soms mee met de pot (ipv uit de pot ;-)
Ze heeft al een keer gerookte zalm met gebakken champignons, pasta en doperwtjes op met witte saus erbij en gisteren bospeen met aardappels en een klein stukje vis. Ik ben een hele slechte eter, dus ze heeft nog meer op dan ik!

groetjes Mariska

ps ik ben ook geen keukenprinses en ik vind koken ook nog eens niet leuk, maar nu doe ik het wel vor Feline hahaha

Hoi hoi,

je mag heel erg trots zijn op jezelf hoor!! Dat ben ik ook altijd als Dylano smult van mijn eigengemaakte prakkie

@Mariska: dat zal ze wel erg lekker hebben gevonden dan, hahaha!
Wij willen Dylano eigenlijk ookal met de pot mee laten eten.
Hij krijgt af en toe een stukje van wat wij eten, en smult daar echt van!!
Maar we eten in de regel best gekruid, dus daar zijn we wel voorzichtig mee

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan