Trots op mezelf

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Klinkt misschien wel erg egoistisch. Maar ik ben best trots op mezelf. Deze week heeft mijn man storingsdienst en hij moest tot nu toe elke avond weg voor een storing. Hij is nog niet voor 23.30 uur thuis geweest (en dan lig ik al wel te slapen). Nu gaat het wonder boven wonder en ondanks mijn PND nog steeds goed. Ben aan het einde van de dag en vandaag eigenlijk al de hele dag wel aan het eind van mijn latijn. Maar toch gaat het goed.

Nu maar hopen dat het het weekend een beetje rustig blijft en dat we elkaar dan ook nog kunnen spreken deze week. Dit is wel erg saai. Wel heb ik nu veel kunnen nadenken en inmiddels ben ik zover dat ik toch binnenkort maar een afspraak ga maken bij de ha voor een doorverwijzing voor de gynaecoloog in het ziekenhuis om daar eens te gaan praten over een tweede IVF baby.

Groetjes
Inge

Je mag zeker trots zijn opjezelf!
Wat zal het ook een opluchting geven dat je de knoop hebt doorgehakt om die doorverwijzing te gaan halen! Het je weer een nieuw "doel"
Ookal zal het niet altijd even makkelijk zijn, als je erachter staat en goed voelt ben je sterker!
veel succes alvast!!!

Evelien

Hoi Evelien,

Ik heb nog niet echt definitief de knoop doorgehakt hoor maar ik ben inmiddels wel zover dat ik de gesprekken aan wil gaan om eens mijn vragen bij de ha en het ziekenhuis neer te leggen en te vragen wat hun ervaringen er mee zijn.
Gezien mijn leeftijd (nu 35) wil ik niet te lang wachten. Ik wil ook tussen Maaike en haar eventuele broertje of zusje niet teveel leeftijdsverschil hebben.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan