trots op mezelf!

A

Anoniem

Guest
Deze week gaat het erg goed met mij  Hopelijk is het niet een 1malige actie
Gister ochtend de bovenboel opgeruimd... was weg gevouwen.... gestofzuigd...
Vandaag beneden de koelkast uitgesopt... wasjes gedraaid... de huiskamer (weer!) aan kant...

Ik merk aan mezelf dat ik elke dag een stukje bij beetje een klein stapje vooruit ga (soms ook achteruit hoor ) maar die wegen nu minder zwaar dan mijn goede momenten. *zucht* ik kom er wel!!
En ik ben aan het vissen naar complimentjes, aangezien nu niemand hier die mij kan geven...

Groetjes een optimistische Debby

Super Debby!!!
Wat fijn dat je je beter voelt en dat je het idee hebt dat de goede momenten de overhand krijgen.

Ik vind je een supermama!!!
Ik vind je een supervrouw!!!
En ik vind dat je in dit forum altijd zeer geïnterreseerd en positief op iedereen reageert  en dat maakt mij weer blij!!!

Femke

Oh en natuurlijk super dat je:
-de  bovenboel hebt opgeruimd... -
-was hebt weg gevouwen....
-hebt gestofzuigd...
-de koelkast hebt uitgesopt...
-wasjes hebt gedraaid...
-de huiskamer (weer!) aan kant...

Dikke pluim (duim) voor jou!!

Lieve Debby!

Wat hardstikke fijn dat je je zo goed voelt! Het feit dat je trots bent op jezelf is al hardstikke goed!
En je bent zeker een supermama en een supervrouw.
Ga zo door...

Hier heb je nog wat extra's;

Of had je liever die andere gewenst?

Dikke kus van Sil

Super zeg! Wat fijn dat je je zo goed voelt!
Het komt vast helemaal goed met jou!

Dus ook van mij een supergroot compliment!

Ik vind je echt een leuke, gezellige, toffe, gave, meid.
Ik word vaak helemaal vrolijk als ik jou berichtjes lees!

En, je bent zeker te weten ook een supergoede mamma.

Knuf,
Issie

hahaha, jullie stoppen er wel errug veel veren in, ik ga dalijk nog naast mijn schoenen lopen
Maar hubbie kwam thuis en was ook super-trots op me! Toch wel fijn dat het gewaardeerd word.. alleen heb ik dan weer zoiets van; het mag ook iétsje enthousiaster  maar dat zal wel meer aan mij liggen dan aan hem (hij heeft dat nooit, dus wat verwacht ik nou??? )
maar goed... DANK JULLIE WEL DAMES!!!!!! Dit doet mij als mama en vooral als persoon hééééél veel goed dat jullie mij zo lief vinden.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan