trots op mijn meisje!

Hoi meiden,
Volgens mij zijn hier weinig mama's die hun kindje inbakeren. Evi ligt nu bijna 7 weken ingebakerd en ik wil er graag van af. Nu ligt ze sinds vanmorgen in een bakerzak. Ze heeft nu dus meer vrijheid met haar armen, en een stap dichterbij om er van af te komen.  Nu hoorde ik regelmatig dat kindjes moeten "afkicken" van inbakeren. Dus de senario's van nachten op lopen spookte al weer door mijn hoofd. Ik heb ze vanmorgen in de bakerzak gelegd en het duurde wel iets langer  dan normaal voordat ze sliep. Maar ze slaapt nu al 2 uur!!! O ben zo trots!
Ik hoop alleen niet dat ik te vroeg juig.
Dit moest ik ff kwijt.

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

ik baker mijn dochter ook in sinds 2 weken geleden. Ze is nu 8 weken oud. (Had ik veel eerder moeten doen, ze vindt het zo fijn!!!)
Ik baker haar in omdat ze zichzelf constant wakker hield met haar armpjes. Waarom heb jij jouw kindje ingebakerd?
Ik vraag me namelijk af hoelang ik haar moet blijven inbakeren en of ze nog wel zonder
kan slapen!
Mischien weet jij of iemand anders dit?
Ik hoop voor je dat de zak goed blijft werken!! succes!

groetjes janine (mv Inez)

Hoi Janine,
Ik bakerde ze in omdat zich wakker hield met haar armpjes. Ze was soms 6 uur achter elkaar wakker en natuurlijk op van de slaap. 's nachts na de voeding zich ze niet meer slapen en liep ik met haar op.
En sinds ik haar inbaker slaapt ze veel en is veel vrolijker en ik natuurlijk ook. Je moet eigenlijk afbouwen voor de 6 maanden, omdat ze dan gaan omrollen en inbakeren dan gevaarlijk wordt.
Wat fijn dat jouw meisje er ook beter door slaapt. Dat scheelt een hoop onrust, zowel voor jouw zelf als voor je kleintje.

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Hoe oud is Evi nu? Heeft ze haar armpjes al iets meer onder controle? Ik hoop dat Inez dat over een paar weken wel heeft en dan wil ik ook zo snel mogelijk gaan afbouwen. Misschien is zo'n bakerzak dan ook wel wat.

Groetjes Janine

Hoi. Ik baker Teun ook in,hij is nu 14 weken. Ik baker alleen s`nachts dus hoop ik dat hij niet zo heel erg moet 'afkicken'. Als hij zijn entingen heeft gehad baker ik ook niet in en dan slaapt hij wel iets onrustiger. Meestal leg ik hem dan op zijn rug tot hij wakker word en dan draai ik hem op zijn buik,daar ligt hij het liefste op. Dan kan hij ook niet maaien met zijn armpjes.Dan moet ik hem vaak om half 9 wakker maken zo lekker ligt hij dan te slapen. Ik vind het wel lastig nu het wat warmer aan het worden is,ben bang dat hij te warm ligt in zijn paccodoek. Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan