trots op mn kleine spookie

hoera !!!!

hij kan in zn handjes klappen en zwaaien
hij doet als of hij nooit anders gedaan heeft
het begon midden in de nacht ligt hij in zn bed in zn handjes teklappen
ook gaat hij steeds beter zitten
quinten is nu 10 maanden
en ik dacht hij loopt niet hij drinkt niet zelf uit zn flesje maar hij doet gewoon eerst andere dingen
ook kan hij heel goed kleine dingen oppakken kruimels enzo
en hij weet ook presies wat eet baar is en wat niet
en dan word het eerst heel goed bekeken en dan opge geten of weg gegooit
maar ja zo zie je maar weer ieder kindje is anders
goetjes nicole en quinten
 
quote: nicole van velsen schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2005 18:37:42'));

hoera !!!!

hij kan in zn handjes klappen en zwaaien
hij doet als of hij nooit anders gedaan heeft
het begon midden in de nacht ligt hij in zn bed in zn handjes teklappen
ook gaat hij steeds beter zitten
quinten is nu 10 maanden
en ik dacht hij loopt niet hij drinkt niet zelf uit zn flesje maar hij doet gewoon eerst andere dingen
ook kan hij heel goed kleine dingen oppakken kruimels enzo
en hij weet ook presies wat eet baar is en wat niet
en dan word het eerst heel goed bekeken en dan opge geten of weg gegooit
maar ja zo zie je maar weer ieder kindje is anders
goetjes nicole en quinten




Hallo Nicole!
Wat geweldig he al die nieuwe ontwikkelingen.
Wat kan je dan heerlijk trots zijn op je kindje.
Maakt niet uit wat het is, elk klein dingetje is weer mooi om te zien.
Groeten van een trots mama.
 
Hoi Nicole,

leuk is dat he, die nieuwe dingetjes.
Bas wordt eind deze maand 1 jaar. We merkten al heel snel dat hij motorisch gezien wat achterstand had (heeft met de bevalling / vacuumpomp verlossing te maken, hij krijgt er ook fysio voor om z'n motoriek wat te prikkelen). Hij ging pas heel laat zitten. Hij doet absoluut geen poging om te kruipen. Van z'n buik terug naar z'n rug rollen kan hij dus ook echt niet. Op z'n buik rollen .. goh dat heeft ook een poos geduurd.
Ik bedoel dan dat hij het niet volgens 'het boekje' doet zeg maar.

Maar communicatief gezien is het er eentje die best voorligt (als ik het CB en de kinderarts ook mag geloven). Hij klapte al in z'n handjes toen hij 6 maanden was. Hij zwaaide toen hij 8 maanden was. Ook bounct hij z'n hoofd op muziek (als er bijvoorbeeld een plaatje op staat met een goeie beat erin hihi), hij is bijvoorbeeld helemaal gek van de muziek van de Sugababes .. als hij dat hoort (radio ofzo) dan laat hij al z'n speelgoed vallen en gaat meebewegen (zittend) op de muziek, compleet met handjes klappen. Hij doet je na als je met je vingers aan je lippen zit en dan een 'blu-blu-blu' geluid maakt. Hij brabbelt al volop mama en papa (gericht naar ons). Hij wijst naar dingen. Tsja, in dat opzicht is hij heel vlot.

Elk kind is weer anders, maar wat je zegt .. als ze dan weer iets nieuws kunnen, geweldig toch???? :)
 
Terug
Bovenaan