Trots op ons kleine boefje!!!

Ondanks....het slechte drinken en veel spugen in de 2de week, de oorontsteking met 3 weken, het doorknippen van de tongriem met 6 weken en daarna spruw...gaat het super!!!

Meneertje is vanaf het begin een heerlijk rustig mannetje, wat heel snel tevreden is. Hij kan heerlijk om zich heen liggen kijken of naar z'n mobiel liggen kijken of naar buiten. Zo'n wereld van verschil met onze andere uk!

Ons boefje heeft nu al 3 nachten doorgeslapen tot een uur of 6! Dit voelt wel heel goed! Hij slaapt daarna weer lekker verder. Vanmiddag ben ik in de tuin bezig geweest en meneertje heeft heerlijk in de kinderwagen liggen koekeloeren.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Liefs grote broer

Wat fijn om te lezen!! Maar met je andere zoontje had die een moeilijkere start gehad ofzo? Ik heb al een paar keer gelezen dat het bij je eerste kindje wat moeizamer ging.. Dus vandaar mijn nieuwsgierigheid ;) Maar fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk he?

Hier gaat het ook wel lekker :) Ons mannetje heeft wat last van verstoppingen, maar nu overgestapt op voeding voor verstoppingen, en het gaat een stuk beter. Ruben is ook erg tevreden, geeft een gil als hij iets wil haha! Vannacht heeft hij 5 en een half uur aan een stuk geslapen :) Dus het gaat de goede kant op!

Liefs!

hier gaat het ook prima, na een wat moeizame start van tijmen gaat het nu prima. hij is bezig met de schade inhalen volgens mij want hij heeft veel honger.
wel zit hij nu inmiddels lekker op 5 voedingen. s nachts zit er vaak 6 uur tussen een fles.
verder is hij een heel rustig en tevreden mannetje.
hij huilt alleen als hij honger heeft.
hij vind het heerlijk om in de box de liggen dan kijkt hij echt heel goed rond vooral zijn grote woezel en de woezel aan de mobiel vind hij erg interessant.

liefs, Karin

Aaah, wat lekker !!!
Hier hebben we ook een heel tevreden mannetje. Moet zeggen dat ik het zelf wel spannend blijf vinden of hij wel voldoende gegroeid is, omdat hij dit in het begin zo moeilijk vond. Als je naar hem kijkt zie je dat ie het prima doet maar toch is er bij mij nog steeds die onzekerheid.
Ook hier een heel ander mannetje dan zijn broertje. Nou ja, zijn jongste broertje dan... Onze oudste was een hele rustige en tevreden baby. De middelste was vanaf dag 2 heel anders. Heeft veel gehuild. Eerst omdat hij krampjes had, daarna omdat hij niet kon wat hij wilde. Is nog steeds een mannetje met heel veel temperament (o wat herkenbaar voor zijn mama...) Was wel blij toen ik merkte dat nummer 3 meer op nummer 1 lijkt dan op onze 2e...

geniet van jullie mannetje enne... je mag trots op m zijn hoor !!!

liefs Natasja

aah lekker dat het zo goed gaat joh!! Heerlijk!!

Ons dametje gaat ook erg goed... nog niet echt heel erg een ritme.. De ene keer zit er 3 uur tussen 2 voedingen en de andere keer 5,1/2 uur.. maar ze huilt niet veel en valt na een voeding vrij direct weer in slaap.. dus we mogen echt niet klagen!

af en toe een beetje last van krampjes en vanuit het ziekenhuis meegenomen een ontstoken oogje wat elke keer bijna over is en dan weer terug komt...

t is echt een klein moppie! Hoe herken je spruw?? want syl der tongetje is wel een beetje wit maar ik heb meer t idee dat dat van de melk komt!

Kus!! amanda

Terug
Bovenaan