trots op onze kleine man

hallo dames.

ten eerste wat gaat de tijd toch snel he?
pfff de maand feb is echt voorbij gevlogen.

gisteren nog eventjes bij de vk geweest en eigenlijk alleen maar weer goeie berichten gehad.
bloeddruk was perfect en mijn urine was nog even voor de zekerheid nagekeken. ook prima
de baby lach mooi na beneden met het hoofdje in mijn bekken, het vruchtwater was mooi qua hoeveelheid en zijn lengte en grootte was precies zoals het zijn moest. zijn hartje klopte ook mooi.
als ik zo door zou lopen tot 40 weken (ben vandaag 36 wk) zou de kleine man rond de 7 pond zijn. op het gemiddelde dus

wij zijn trots op onze kleine kerel.
en ik voel me nog prima kan alles nog waardoor ik me alleen welleens verveel :p

hoe is het verder met jullie?
groetjes

lady-lee wat fijn dat alles goed is. geniet ervan zeg dat je je nog zo goed voelt.

hier zijn gangtje, nog steeds last van mijn bekken en ook al last van voorween dus ben benieuwd wanneer de kleine gaat komen.

Hola,
heel fijn dat alles goed gaat met jouw zwangerschaap.
Hier is ook verveling aan de orde van de dag maar helaas is niet te veel aan doen gewoon even naar buiten met de Hond lopen en wachten tot de dag voorbij gaat puff.

Emi

Mooi dat alles goed was met de kleine man...
En ook super dat jij jezelf zo goed voelt..

De tijd vliegt idd, nog maar 4 weken tot D-day....

hier gaat het wel okej... moet rust houden dus zit nu ff achter de pc en straks maar weer ff puzzelen haha....

Liefs

Fijn dat je je zo goed voelt, kan me voorstellen dat je je soms verveeld (had ik bij de eerste ook) nu vind ik het heerlijk als ik even niks te doen heb,hahahaha.

Mooi dat je kleintje het zo goed doet!! Altijd fijn als je zwangerschap zo goed verloopt!!

Groetjes Anne

Hey fijn hoor!!!!
7pond zou heel netjes zijn idd!!
Kan me idd voorstellen dat je je soms verveeld, je hebt nu natuurlijk alleen jezelf nog even ;-)
De tijd vliegt idd, ben zo benieuwd of de baby in februari of maart komt,,haha, officieel nog 1week!
Lekker dat je nog zo goed in je vel zit, ik gelukkig ook al merk ik de laatste week dat het aan het afnemen is, ben wat moe en depri soms, maar ja het zijn nu de echte laatste loodjes voor mij!!
Nou meid geniet er nog van..
Liefs MJ

Ohhh heb me geen moment verveelt toen, ook nu niet hor maar dat komt omdat ik een zoontje van net 3 in huis heb rondlopen en haha daar kan ik echt niets bij beginnen qua hobby's.

Fijn dat het allemaal goed is, hier gaat het met de baby ook allemaal goed.

Hier morgen ook nog 4 weekjes... kan de klok wel vooruit kijken, mn eigen lijf straks weer terug en hopelijk van al die klachten af.... maar jah dan ook weer nachtvoedingen, binnen de bv periode weer thuis zijn enz. dus tis ook wel lekker dat het er nog zit qua zorgen dan maar ben de (bijna coninu aanwezige) maagzuur en de bekkenpijn en het log zijn goed zat.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan