Trots op onze zoon

Hey meiden,

Wou ff laten weten dat het goed gaat met onze zoon. Hij weegt nu 1895 gram, dus is in totaal al 120 gram aangekomen. De artsen zijn zeer tevreden over hem. Zometeen gaan we weer lekker naar hem toe, dan gaan we hem zelf weer verschonen en dan mag hij lekker een uurtje bij mij op de buik. Je merkt dan dat hij superrustig is, wat een heerlijk gevoel.
Ik hoop dat ik jullie niet heb laten schrikken van mijn verhaal, maar ik wil jullie alleen maar ff waarschuwen voor als je evt een blaasontsteking hebt. Dit kan op de een of andere manier prikkelen. De artsen gaan ervan uit dat ik al langere tijd die blaasontsteking heb gehad en dat mijn lichaam dit dus onderdrukt heeft, ik heb er nm niks van gemerkt tot aan de ochtend van 17 mei dus.
Meiden ik laat binnenkort wel weer wat van me horen. Ik wil jullie allemaal vast succes wensen met de laatste weken. En ik denk dat iedereen ook bijna verlof heeft of sommige al hebben. Geniet er van en tot snel.

Liefs Nemootje

Wat heerlijk om te lezen dat t goed met jullie manneke gaat! Wat een vechter!!!

En wat zal het voor jullie als ouders zwaar zijn... Steeds naar het zkh toe en dan je kereltje daar weer moeten achterlaten.. Meid, ik leef met jullie mee!!! Wat een sterke ouders zijn jullie!!!

Liefs

Wat een goed bericht, regelmatig spookt jullie verhaal door m'n hoofd. Het lijkt me zo onwerkelijk... Jullie mannetje zo klein, maar idd nu al zo'n vechtertje! Dat is een goed teken!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan