trots opmezelf

hee meiden,

ben behoorlijk trots opmezelf omdat ik bijna 5 week gestopt ben met roken yeaahhhh
zo blij dat het tot nu toe zo goed gaat....wel oppasse voor valkuilen die er altijd zijn...
met me dochter helaas niet geheel gestopt met roken destijds...en het gaat tot nu toe heel goed...
zijn er nog meer meiden die trots op zichzelf zijn omdat ze zijn gestopt of geminderd oid...

liefs xx

hey neomie, dit is voor mij de allereerste keer dat ik volledig rookvrij mijn zwangerschap inging, dus ja ook ik ben best trots op mezelf, bij de anderen heb ik enige of zelfs vrij lange tijd gerookt.
Dit keer dus lekker niet
ook ik ben super trots op je, het is enorm lastig om te stoppen met roken, maar voor een super goed doel, dus TOPPIE en nu vooral volhouden hoor
groetjes Jacqueline

Beiden hartstikke top dat jullie zijn gestopt met roken. Goed volhouden hoor :D

Zelf rook en drink ik niet. Dus was voor mij dan ook geen moeite om dat soort dingen te laten staan.
Ben ondertussen wel aan afkicken van filet american... Vaak 1 of 2 keer in de week een lekker broodje martino de luxe gehaald bij de bakker. Nu dus niet meer wel jammer maar heb het er graag 9 maanden voor over

Wat goed meiden! Nog even vol houden!!! En wie weet bevalt het dan wel zo goed, dat je er helemaal vanaf blijft (of is dat te positief gezegd?...)
Ach ja, we hebben allemaal zo onze dingen waar we op moeten letten denk ik. Ik ben dol op chocola, en daar moet ik waarschijnlijk binnenkort ook mee stoppen ivm zwangerschapssuiker. Ook vind ik het wel jammer om tijdens uit eten de biefstukjes en de carpaccio te laten staan...maar dat overleef ik ook wel weer!

Succes allemaal!

@betty, knap hoor...misschien kun je vanzelf die 2 ook laten staan! zo niet toch knap hoor meid! weet hoe moeilijk het is
@serietje,thanks, hopelijk blijf ik er dan helemaal vanaf! zou mooi zijn toch? ja idd ieder heeft z'n dingetjes
@wolkje thanks girl

Terug
Bovenaan