TROTS, trots op mijn buik

Zo moet het ff kwijt

normaal een haat-verhouding met mijn buik. Mijn grote borsten en billen vind ik prima. Maar die michelin-blubberbuik heb ik nooit mooi gevonden.
Een grote buik is nog niet zo erg, als die maar glad is en niet met allemaal zwembanden en onder-tieten zoals die van mij.

Maar als ik zwanger ben, maakt het mij ineens een stuk minder uit, want in die blubberbuik zit wel een heel mooi kindje, mijn kindje!
Nu baalde ik die 1e keer toch stiekem wel even toen ik mijn trouwfoto's zag, 7mnd zwanger en dikke zwangere buik met daarbovenop die bobbels.

alleen dit keer niet!!!
op een klein deukje na heb ik een bijna gladde ronde buik!
En mooi dat ik hem vind.
onderaan hangt nog 1 afdakje hoor, maar die kan ik ontkennen hihihi die valt niet zo op.

Ik ben bij de 1e zwangerschap afgevallen en ook bij deze zwangerschap val ik af, zodoende heb ik een mooiere buik

Heel ijdel misschien maar ik sta regelmatig voor de spiegel mijn buik te bewonderen, ben er zo trots op, mooi glad en rond met een prachtig kindje erin.
Tis dat ik geen makkelijke zwangerschappen heb, anders wou ik er zo nog een paar kids bij willen hebben.

Ze is ingedaald dus nu is het geen hoge puntbuik meer, dat is even wennen maar nog net zo mooi.
Mara ontbloot mijn buik regelmatig en aait hem dan hahahah ook helpt ze mee met insmeren, zo lief.

Wat zal ik de buik missen na de bevalling, maar aan de andere kant ook benieuwd of ik daarna een mooiere buik zal hebben dan voorheen.

Ondertussen geniet ik mooi van het zwanger zijn en kijk ik nog heel vaak in die spiegel
Want zwanger zijn is toch heel bijzonder!

Het is idd heel bijzonder!!! Fijn dat je zo'n mooie buik hebt! Ik zou er veel foto's van maken en evt zo'n gipafdruk. Leuke herinering voor later. Zelf heb ik ook een strakke, gladde buik. Tot nu toe nog zonder strepen, hopen dat dit zo blijft..(duim, duim, duim!!)

Ik zal de buik deze keer wat meer missen dan de vorige keer denk ik. Mijn dochter was zo druk dat het geen pretje meer was. Heb het ook geen moment gemist haha.

Lief hé die reactie's van je dochter! Hoe oud is ze? Mijn meidje is nu ruim 2,5 en gaat af en toe voor me staan en knuffelt dan de baby even, zo schattig!!! Ook krijgt de baby regelmatig kusjes van haar. Erg lief om te zien. Ben benieuwd of ze de baby straks nog zo lief vind haha.

Volgens mij gaat het ondertussen ook wat beter met je. Je klinkt een stuk positiever nu je rust hebt. Succes met die laatste weken meid, ze zijn niet makkelijk voor je!

Liefs ciomama

hio hoi

Mara is nu 1,5 jaar, en echt een ondeugd.
Nu wij tot rust komen leeft zij zich weer uit hihihi, ze paste zich aan ons aan. Wat een kleintje al niet meekrijgt.
De thuiszorg heeft ze goed uitgeprobeerd hahaha grenzen opzoeken en ze in beweging zetten. Die dame vind het geweldig dat ze speciaal voor haar komen, en dat weet ze ook dondersgoed.
tijdje geleden had ik ons nichtje van 6 weken in de armen ze kwam de hele tijd kijken van wat is dat, en bood haar poppeflesje aan.
Nadat de kleine "gedronken"had moest het flesje wel direct terug hihihih Alleen dat huilen vond ze maar gek.
sindsdien is ze helemaal poppengek.

we doen haar een babypop met assecoires als kraamkado aan haar geven, kan ze mooi alles nadoen. want echt helpen kan natuurlijk nog niet.

Ik kom onderhand helemaal tot rust en net op tijd. De baby is ingedaald dus meer last van de bekken en die ribben hadden echt rust nodig. ik kon ook geen dag langer dom doorgaan met gebroken ribben.
Ben echt blij dat de 9e maand nu ingaat (35weken) en dat we nu ook nog even kunnen genieten.

Als ik eerlijk ben denk ik dat we nu voor het eerst genieten van de zwangerschap sinds de dag van de test.

Ja ben ook heel trots op mn buikje hoor,veel mensen zeggen dat ik zo een mooi buikje hebt en vind toch wel leuk om te horen.
ben zelf zo blij dat ik tot nu toe nog geen striea heb,ben stiekem toch trots op na 3 zwangerschappen,dit is de laatste dus hoop dat het heel blijft haha....en anders een mooi aandenken aan mn laatste kindje.
maar al bij al is een zwangerschapsbuik altijd mooi.zit toch een mooi,wondertje in en dat alleen maakt die buik al mooi ook al zit ie vol met striea.
dus meiden probeer allemaal te genieten van onze bolle buikjes want duurt niet lang meer,en dan zitten we weer te zeuren om onze blubberbuiken....

liefs jootje

Terug
Bovenaan