trots

Ik wil even weten dat ik echt onwijs trots ben op onze zoon.
Het gaat allemaal zo snel met hem, hij trekt zichzelf overal aan op en wil de hele dag maar staan en hij loopt ook rondjes rond de tafel, we hebben een looptrainer voor hemzo'n kaaretje waar die in zit en daar mag ie ong. een half uur per dag in, maar dan is ie ook echt niet te houden hij trekt laatjes open en haalt vanalles er uit, en de hondjes ziijn ook niet veilig dan, daar rent ie dan als een gek achteraan, die kleine boef, hij drinkt ook al uit een rietje en gewoon zo uit de beker, terwijl we dat hem helemaal niet geleerd hebben, gewoon uit zichzelf.
Sinds gisteren heeft ie wat nieuws, als ie in zijn kaaretje zit en mijn man zit op de grond dan rent ie naar hem toe en dan geeft ie hem een echte knuffel en dat doet ie nu ook bij de hondjes, dan drukt ie zijn voorhoofd tegen ze aan en gaat ie heen en weer met zijn hoofd zo'n lief gezicht is dat.
We hebben een chihuahua en een maltezer leeuwtje en die hebben dan ook een hoog knuffel factor hihi.
Hij lust ook alles, zelfs spruitjes ( dat lust zijn moeder dus echt niet) hij is vooral gek op druiven, die schilt mijn man voor hem max. 2 per dag krijgt ie er naast zijn potje met fruit.
zijn 4de ondertand is aan het door komen maar boven heeft ie nog niets maar dat zit er ook aan te komen het is namelijk wat dikkig geworden.
Kortom ik ben een hele trotse moeder.

groetjes monique
 
Hoi Monique,
Wat leuk om je verhaal te lezen. Het is wel duidelijk hoe blij je met die kleine bent. Het straalt er van af. Ik denk dat alle moeders dat wel hebben maar ik kan ook zo genieten van het kijken naar mijn kleine meisje. Hoe ze lekker aan het spelen is of hoe ze dolgelukkig op haar nieuwe loopfiets zit. ( 4 oktober is ze 1 geworden.) Vaak smelt ik gewoon helemaal vanbinnen als ik naar haar kijk.
Veel plezier,
 


Oh hier ook.Mijn mannetje heeft na 2mnden eindelijk door hoe hij als hij in de kruip houding zit vooruit moet komen.En gaat nu als n sneltrein.Hij is nu zo gelukkig, als ik hem zo zie gaan met die lach.......Heerlijk he?Daar doen we t toch allemaal voor, die lach, die liefde, dat geluk....Genietze medemams.

 
Terug
Bovenaan