Trots

Hallo moeders, ik wil even hier kwijt dat ik zo trots ben op mijn kleine mannetje. Hij is nog maar zo klein, maar hij doet het zo goed. Hij is altijd vrolijk en gezellig. Hij speelt lekker en slaap lekker door. We hebben samen altijd zoveel lol! Hij is echt een trots "bezit"! Hij is echt het aller belangrijkste van mijn leven. Jullie kennen dit gevoel zeker allemaal wel!? Ik wilde dit even met jullie delen!
Groetjes en veel plezier met jullie kleine. Karin.
 
Nou sorry maar op dit moment deel ik je mening niet! Mijn mannetje huilt veel en slaapt overdag helemaal niet. Hij is te jong om zichzelf te kunnen vermaken dus loop ik de hele dag met hem te zeulen. Natuurlijk, hij kan ook hartstikke vrolijk en lief zijn maar soms vraag ik me af of ik dit wel zo leuk vind. Ik hoop op betere tijden en dat hij maar snel wat ouder mag zijn! Iedereen vertelt me dat wanneer ze 3 maanden zijn geweest de meeste kwaaltjes wel verdwijnen. Daar hoop ik dan maar op!

Tanja
 
En het is echt waar dat je vanaf 3 maanden echt kan genieten van je baby. Je hebt dan meer contact met haar en ze reageert op je. Ik zelf vond de eerste 6 weken helemaal niks en ook ik dacht: "Is dit het nou? Ik vind dit helemaal niet leuk." Mijn dochter moest ik ook de hele dag rondzeulen, wilde overdag niet slapen.
Maar nu, mijn dochter is nu ruim 3 maanden, kan ik elke dag van haar genieten. Ze kan zichzelf nu in de box vermaken en heb je wat meer tijd voor jezelf. Het is echt een lekker ding.

Irene
 
Karin ik begrijp je volkomen!!
Heb ook een ideale baby. Weinig huilen,
goed slapen en heel veel lachen.
Ben dan ook apetrots en heel blij met ons mannetje. Hij is nu 5 maanden.
Maar ik snap Tanja ook heel goed. Lijkt me heel frustrerend die situatie.
Heb er dus geen ervaring mee maar wens je veel sterkte.
En Karin geniet maar lekker doen wij ook.
Groetjes Melanie
 
Hoi Irene

Onze baby huilt ook veel overdag en s'avonds. Wanneer stopte dat bij jou. Echt pas na 3 maand of eerder. Onze dochter is nu 6 week. Heb ook het idee dat de ontlasting haar vaak dwars zit al heeft ze geen harde poep maar wel veel last van scheten en boeren
 
Hallo,

Dat van die scheten en boeren herken ik heel goed.
Ik heb ook het idee dat de ontlasting mijn mannetje dwars zit hoewel het net als bij die van jou helemaal niet hard is (in tegendeel)
Die van ons is nu 10 weken en is niet echt veel aan het huilen maar toch hoop ook ik op betere tijden.
 
Hallo mamma's,

Ik ben ook super trots. Ik heb zo'n ontzettend lieve meid van 4 maanden. Ze is altijd vrolijk en zoekt zoveel contact. Ze kan echt schaterlachen. Ik ben super gek op Karlijn. Tuurlijk zijn er ook momenten dat het wat minder is, maar wij hebben het gewoon super getroffen met onze griet. Slaapt al vanaf de eerste nacht door. Heerlijk!!

Janneke
 
Hoi,
Ben ook erg trots op mijn kleine meid van ruim 6 maanden. Ach, er is natuurlijk wel eens wat.. (doorslapen wat is dat ;-) maar toch, het mag de pret niet drukken! Guitig lachen, in de handjes klappen, grappige geluidjes maken ... lief, lief en nog eens lief!
Echt, ik wil nog een kindje!
 
Terug
Bovenaan