trots

hallo mama's,

ik wil even een heel ander berichtje op het forum zetten.
ik ben namelijk heeeel erg trots op mijn zoontje.
hij is bijna 2 jaar en ontwikkeld zich heel goed. hij eet al zelf en zit op een gewone stoel met verhoger. hij wil alles zelf doen. hij heeft de vorige week al op de wc gepoept.
hij rent en zingt en praat al hele verhalen.
hij klimt overal op en valt nooit. natuurlijk houdt ik hem extra in de gaten.
onze dochter was met de ontwikkeling heel langzaam, ze wilde ook niks zelf doen.
je zette haar op de grond en daar bleef ze zitten. ze nam niet de moeite om te gaan kruipen of lopen. ze begon pas met 2 jaar met woordjes.
ze zijn een verschil van dag en nacht , en ik houd van allebei evenveel.
maar het is wel wennen dat mijn zoon een vliegensvlugge is.
groetjes van een trotse mama.

hoi cadee

ook dit mag wel eens gezegt

ook ik ben heel erg trots op mijn zoon van 2 ook hij eet al zelf en gaat regelmatig op het potje

ik vind dat er wel meer van dit soort op het forum mag

groetjes ook een hele trotse moeder

Hallo
Ja dat vind ik ook leuk zulke verhaaltjes zijn ook leuk om te lezen.
Mijn dochtertje is 2,5 en praat ook heel goed maar gaat alleen nog niet op het potje
ach dat komt vanzelf wel
Zij is mijn hart en hoe ondeugend ze ook is ze is een engeltje

Hoi allen,

Het lijkt inderdaad af en toe alsof we alleen de negatieve dingen van onze kinderen kwijt willen. Ik merk het aan mezelf, als ik weer een verhaal schrijf, dan denk ik daarna als ik naar mijn kids kijk altijd, is het echt wel zo erg???

Hoewel het erg fijn is dat ik het kwijt kan schaam ik me ook een beetje, want ook ik ben ontzettend trots op allevier mijn kinderen!!!

Op Danae (4)  omdat ze al vanaf feb. naar school gaat, en het heel goed doet.
Op Anne  (3) omdat ze al nacht en dag zindelijk is, en gewoon omdat ze Anne is.
Op Eveline (21 maanden) omdat ze al kan traplopen, en omdat ze zo bijdehand is.
En natuurlijk nog Martijn (7 weken), omdat hij gewoon het lekkerste mannetje is wat er maar kan zijn, en al doorslaapt op borstvoeding.

Al mijn lieve schatten zijn voor ons superspeciaal, en ik denk dat iedere mama dat vind van haar kinderen, toch???
Toch is het leuk om dat ook een keer op te schrijven.

ja mama's, schrijf eens alle leuke dingen op. en knuffel jullie kids morgen eens    extra lang, ze zijn toch niet altijd stout? ze hebben gewoon liefde nodig.                      
 je hebt ze niet voor niks gekregen, onze kids zijn puur uit liefde  geboren. die              van jullie toch ook? nou dan, geef ze morgen een extra  groot stuk fruit en                    vertel een heel lang bedverhaaltje. groetjes en heel veel lieve kids.   kadee.                                                                                                                                                                                                                                                

Terug
Bovenaan