Trots !!!!!!!

Ik ben zo'n super trotse mama !!!!
Vandaag is mijn (bijna) 3 jarige zoontje voor het eerst alleen op de peuterspeelzaal geweest. Ik ben er gisteren (de eerste dag) de hele dag bijgebleven en vandaag ben ik na een enige tijd weg gegaan.
Ik moest wel effe slikken, toen ik hem daar zo achterliet en zelf zo helemaal alleen in de auto stapte. Thuis liep ik een beetje doelloos rond en op de klok te kijken.
Toen ik hem vanmiddag éindelijk weer mocht ophalen, vertelde de leidster dat het Reuze goed gegaan was.  Hij was heerlijk aan het spelen en viel me dan ook helemáál niet in de armen toen  hij mij weer zag (haha...). Gelukkig maar, ik  ben SUPER trots !!!!!!

Groetjes, Annette
 
 
ooo wat heerlijk zo'n trotse mamma
mijn dochtertje van bijna 3 gaat in oktober naar de peuterspeelzaal.
ik ben best wel een beedtje zenuwachtig hoe het haar zal bevallen daar.
 
hoi

wat fijn voor je dat het zo goed ging
en ja wat een rot dag heb je dan he!
ik ken het mijn zoontje gaar nu inmiddels naar de bassisschool sinds april maar hij heeft op de peuterspeelzaal in het begin heel erg gehuild en ook op de bassischool weer en toen het eindelijk stopte had hij vakantie dus nu heeft hij nog een weekje dus ik hoop maar dat het niet opnieuw weer begint na de vakantie!

nou wees maar lekker trots op je kindje zal ik ook zijn ben het ook wel zo ook niet want het is heftig voor die kids hoor de peuterspeelzaal en de bassischool het is een heel ander ritme!

groetjes een andere trotse mama
 
Hallo trotse mama  ,
wat fijn  dat het zo goed ging.... Mijn zoontje van bijna 3 gaat in september voor de eerste keer naar de psz en ik ben reuze benieuwd.... aan de ene kant vind ik het spannend en leuk voor hem dat hij andere kindjes leert kennen maar aan de andere kant ook weer eng omdat ik niet weet hoe hij het zal ervaren.... hij hangt namelijk heel erg aan mama en papa.
Ik denk dat ik dan ook thuis de minuten zal aftellen totdat ik hem weer mag ophalen en dan maar hopen dat ik te horen krijg dat alles goed is gegaan en dat hij het naar z'n zin heeft gehad.... het liefst wil je als ouders je kinderen natuurlijk altijd bij je houden en ze beschermen maar ja... dat kan natuurlijk niet.... jammer genoeg niet

nou ik ben benieuwd, ik zal tegen die tijd wel laten weten hoe z'n 1e dag geweest is..

Groetjes, mama van amir (19-12-04)

 
He, gaan ze bij jullie pas zo laat naar de peuterspeelzaal ??? Daan is in juni twee geworden, en hij  mag dinsdag al gaan ! Eerst een uurtje met mama, dan een uurtje zonder mama, en dat wordt dan opgebouwd tot een ochtendje. Natuurlijk alleen als het gaat. Toen ik vorige week de inschrijving definitief ben gaan maken, kreeg ik hem al niet meer naar huis, dus gaat vast prima. De peuterspeelzaal is hier aan de overkant, dus als er iets is ben ik zo daar, maar het zal voor mij net zo wennen zijn als voor Daan !
 
Hallo whissy,

Ik heb mijn zoontje net voordat hij 2 jaar werd ingeschreven dus ik dacht dat ik wel op tijd was maar ja.... bij de peuterspeelzaal hadden ze geen plaats en daarom mag hij pas in september komen, dus vandaar dat hij zo laat naar de psz gaat...

Groetjes, mama van Amir (19-12-04)
 
Terug
Bovenaan