Trots!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Moeders,

Jullie kindertjes lopen al lang rond te rennen haha maar nu komt hier ineens een reuze sprong bij Sep: Hij kan sinds een paar dagen zelf gaan staan  staan (optrekken dan he), ook weer gaan zitten en hij kan ineens ook zelf gaan zitten vanuit zn tijgerhouding (kruipen doet ie gewoon niet..) en vanuit zitten naar tijgeren (dat laatste kan ie al wel paar weken, maar toch).. Wauww..
Ik ben zo trots op mijn kleine mannetje.. zucht..

xxx Bianca mv Sep

Nou daar mag je trots op zijn hoor!!!
Snel gaat alles ineens hé, hier in het nog rustig, Linde kan zitten (nog niet zelf) en op haar billen komt ze wel waar ze heen wil, tijgeren alleen in z'n achteruit.
Optrekken etc...nog geen zin in.
Maar goed alles op z'n tijd zo zie je maar wat er in een paar weken tijd veranderd.
Geniet lekker van je mannetje! en  volgens mij was er ook weer een ander mannetje in je leven, alles goed?

groetjes Daniëlle.

Dank je hihi, ja hoor met al mn mannetjes gaat t goed haha (goed onthouden!!) Is zo leuk om te lezen bij anderen die al konden staan enz enz enz maar nu is t mijn tijd ook .. wat heerlijk maar ook, ojee nu wordt ie echt groot..!! Zo zie je maar idd, kan ineens heel snel gaan!
xx

Daar mag je zeker trots op zijn! Goed hoor Sep!
Zo zie je maar, ieder kindje ontwikkelt zich op zijn eigen manier, in zijn eigen volgorde en in zijn eigen tempo.

Groetjes,
mama van Tijs

gelukkig.... er is dus nog hoop voor ons

Ivar ligt ff stil qua ontwikkeling, maar goed hij komt wel waar hij wezen wil en dat is natuurlijk belangrijk!

liefs Jenneke

En tuurlijk ben je lekker trots, heerlijk toch hoe je kleine ventje zich zelf ontwikkeld. Ik ben ook trots op alles wat chloë iedere keer nieuw kan..

je blijft genieten!!!

groetjes pally

Yay geweldig! Hij is er zelf vast ook heel trots op.....zucht wat gaat het snel he?! Voor je 't weet moet ie zich scheren :)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Weer een mijlpaal. Leuk hoor. Dean doet alles op z'n gemakje. Hij kan redelijk zitten en tijgeren en daar houdt het mee op. Hij is de jongste van dit forum, dat kun je wel merken hoor.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan