Trots

A

Anoniem

Guest
Ooit had ik een schoonzus. Een paar jaar jonger dan ik. En toen ik zwanger was van mijn eerste hoopte ik dat er een moment zou komen dat ik met één van mijn schoonzussen tegelijk zwanger zou zijn. Nou leek dat er niet van te komen, helaas. Die ene schoonzus, had ik het idee, vond de borstvoeding maar niets. Ondertussen is deze schoonzus mijn schoonzus niet meer, maar zijn we wel samen tegelijk zwanger geweest. En wat heet. Twee van mijn zwangerschappen tegelijk met die ene van haar. Ik beviel in april, zij in september en toen was ik al weer zwanger van prul nummer 4.

Ondertussen ben ik strondjaloers want zij geeft nu al meer dan een jaar haar trots borstvoeding en tegelijk ben ik zo trots op haar. Tegelijk zwanger zijn zit er niet meer in. Want bij mij blijft het bij 4 trotsen en zij is zwanger van haar tweede. (en weer ben ik strondjaloers ;-) )

Schoonzussen zijn we niet meer, maar haar dochter en mijn twee oudsten zijn nichtjes, dus een band blijft er.

E, ik vind het waanzinnig leuk dat je weer zwanger bent.

Liefs
M.

Hihi, grappig verhaal. Gek he, dat je zoveel gevoelens tegelijk kan hebben over 1 situatie. Maar zoals ik het begrijp gaan jullie nog wel met elkaar om! Leuk hoor! Geniet van elkaar!
Liefs NElleke

*bloooooos* ik zit hier op m'n werk even stiekem te lezen..... wat lief!

weet gewoon even niet wat te zeggen... we spreken snel wat af want ik ben erg benieuwd naar je vier wondertjes, de grote en kleintjes.

Wel heel uitzonderlijk idd dat jij twee keer zwanger was tijdens mijn zwangerschap he?! hahahah, had er laatst met H. nog over, zo snel kunnen wij dat niet hoor, vind het zo knap dat je dat volgehouden hebt en nu nog. het lijkt me heerlijk zo'n groot gezin en tegelijkertijd begint het nu een beetje dat ik denk.... hoe moet dat straks met 2 als ik het al zo druk heb met 1????euh.... dus ik moet nog heeel veel leren, vooral het loslaten waarschijnlijk.

Ik ben ook erg trots op jou hoor, ik vind dat je het geweldig hebt gedaan met de meiden, het zijn superleuke dames!

binnenkort weer meer mail....

liefs
E.

Hee Meid je doet het geweldig met Rêve, dus ook met plukje twee gaat het helemaal goedkomen. En je wordt vanzelf wel makkelijker hoor in bepaalde dingen, inderdaad loslaten. Maar je groeit er in mee.

Ik zat al even te rekenen straks met 33 nr 2, met 35 nr 3, met 37 nr 4. Ach moet kunnen.

En als nummer 4 dan gelijk een tweeling is. Dan heb je me mooi ingehaald.

M.

een tegelijk hoor.....pfff alhoewel.... die verrekte hormonen he hahahah.

Terug
Bovenaan